حق مسلم ما

تیر ۱۳، ۱۳۹۱

عکسی از دیدار امام زمان با آیت الله خامنه ای ! ( عکاس کاظم صدیقی )




صدیقی امام جمعه موقت تهران پیش از این از "سیم کشی" سید علی خامنه ای به "امام زمان" در جریان اعتراضات دانشجویی 18 تیر 78 و اعتراضات پس از انتخابات 88 خبرداده بود.
کاظم صدیقی سخنانی را که سه سال پیش در حضور رهبر جمهوری اسلامی گفته بود تکرار کرده و این بار در روایت خود مدعی شده آیت الله خامنه ای با امام زمان دیدار داشته ولی او را "نشناخته".
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از روز، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گویی با ماهنامه "پاسدار اسلام" وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نقل از "یکی از آقایان روحانیون" که در "مدرسه حجتیه قم حجره داشت" مدعی ارتباط و دیدار سید علی خامنه ای با امام زمان(امام دوازدهم شیعیان) شد.
رییس دادگاه انتظامی قضات از قول این روحانی گفته: "آقای خامنه‌ای گوهر پاکی است... به همین دلیل مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته."
او به نقل از همین فرد در روایت دیگری مدعی شده که امام زمان به اسم برای رهبرجمهوری اسلامی دعا می کرده است: "سال بعد ایشان گفت: طوبی للخامنه‌ای! طوبی له. وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان را دعا می‌کرد."
وی همچنین در این گفت و گو از قول فردی به نام "آقای سلیمی" روایت کرده: "من سی سال همسایه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بودم و اُشْهِدُ بِالله، من آقای خامنه‌ای را از دوره‌های جوانی‌اش تا الان نسبت به نسوان معصوم می‌دانم."
این شاگرد محمدتقی مصباح یزدی در جای دیگری از گفت و گوی خود به نقل از فردی "شمشیری" نام مدعی شده امام زمان پس از توصیه رهبر جمهوری اسلامی به آیت الله سیدرضا بهالدینی برای بستری شدن در بیمارستان رجایی تهران به عیادت وی رفته است.
کاظم صدیقی پیش از این نیز، به گفته برخی از روحانیون نزدیک به جناح حاکم، همین مدعیات را در مراسم فاطمیه که هر ساله از سوی دفتر خامنه ای برگزار می شود در حضور خود وی مطرح کرده بود. ادامه مطلب....