حق مسلم ما

بهمن ۰۸، ۱۳۹۰

درد دل دوستانه با همه دوستانم در آزادگی , مخصوصا طرفداران آقای رضا پهلوی

این مسئله بارها در آزادگی اتفاق افتاده و هیچکس به آن توجه نمی کند . قبل از منفی باران کردن این نوشته لطفا آنرا مطالعه نمائید . بدون تردید من خودم طرفدار نظام پادشاهی نیستم اما اکثریت دوستان خوبم که تعدادشان کم نیست از طرفداران نظام پادشاهی هستند . کسانی که آنها را نمی شناسم و آنها را ندیده ام , گاهی دلم برایشان تنگ میشود .
امروز در آزادگی یک ویدیوی طنز که زیاد هم جالب نبود لینک شده بود ( تصویر مقابل ) متاسفانه باز هم دیدم لینک منفی باران شده و زیر ان بیش از سی کامنت گذاشته شده !
هدف  لینک گذار هر چه باشد مهم رفتار ماست . وقتی کسی لینک در آزادگی یا بالاترین یا هر جایی قرار میدهد هدفش یک چیز است و ان اینکه تعداد بیشتری انرا ببینند , مهم نیست 90 رای مثبت داشته باشد یا 1 رای منفی . وقتی یک لینک را منفی باران میکنید و زیر ان کامنت میگذارید , ان لینک با رای کمتر اما به لحاظ داشتن کامنت زیاد 24 ساعت در صفحه اول نمایان است . اما اگر فرض کنیم لینک داغ میشد یکی دو ساعت بیشتر در صفحه اول نبود . با این رفتار خودمان به لینک گذار کمک کرد ایم تا زمان بیشتری لینکش در معرض دید باشد , از طرفی امکان سو برداشت را برای هرشخصی و حتی  بچه حزب الهی فراهم اورده ایم که بگوید ما تحمل و طاقت نداریم ولو طنز و بگوید .... !
من شخصا برای آقای پهلوی احترام قائل هستم چرا که ایشان معتقد به رای مردم و صندوق رای است . طرفدارانش هم عموما انسانهای باهوش و تحصیلکرده ای هستند اما نمی دانم چرا وقتی یک لینک بر خلاف میلشان در وبسایتهای اجتماعی گذاشته میشود بجای بی محلی کردن و از کنار ان گذشتن کمک میکنند تا لینک گذار به هدفش برسد . !
هر چند تا لینک توهین امیز و طنز و خلاف واقع در مورد طرفداران جمهوری فدرال بگذارید با بی محلی از کنارش میگذرم و هیچ لینکی نتونسته با سو استفاده از کامنت زیاد برای 24 ساعت صفحه اول باشد .
این روزها به وحدت و دوستی و یکپارچگی بین همه اپوزیسیون نیاز داریم , این رفتارها ما را از وحدت دور میکند و بر خلاف میلمان به ضرر خودمان میشود .
من اگر چه طرفدار پادشاهی نیستم اما پتیشن اقای پهلوی را در شکایت از خامنه ای امضا کردم و از ایشان هم سپاسگزارم . دوستان خوب آزادگی لطفا آهسته برانید ! جاده لغزنده است و همه اخوند زادگان مترصد فرصت . دوستدار همه شما بچه های با حال آزادگی مجله اینترنتی حق مسلم ما