حق مسلم ما

مهر ۲۰، ۱۳۹۰

آقای اوباما , اقدام مناسب نکنی اینها خشتکت را جر میدهند

نامه

به : آقای اوبا ما رئیس جمهور آمریکای جهانخوار
از : یک خودفروخته مزدور استکبار جهانی
موضوع : طرح ترور سفیر عربستان و منفجر کردن سفارت اسرائیل




جناب اقای اوباما , سلام علیکم ورحمه الله و برکاته ,
امید وارم خوب و خوش باشید و دماغتان چاق باشد . غرض از نامه نوشتن این بود که میخواستم چند چیز به شما بگویم .
الف ) اینها آخوند هستند و اگر مواظب خودتان و کشورتان نباشید خشتک شما را جر میدهند و چپق شما را دود . این یک آزمایش بود برای تو میخواستن ببینند چقدر خ....ه داری !
ب ) اگر این آخوند ها را ادم حساب نمی کردی , این اتفاقات نمی افتاد . براشون نامه فدایت شوم فرستادی و ناز و غمزه کردی , بفرما این هم نتیجه اش . باز هم از رفاقت و دوستی حرف بزن و آنها را به میز مذاکره دعوت کن .
پ ) هیچ فکر کردی چرا در زمان جرج بوش این آخوندها جرات نمی کردند از این شکر ها بخورند ؟ چون او یک آخوند شناس واقعی بود و میدانست پایه و اساس اسلام و آخوند میز مذاکره نیست , بلکه به عقید آنها بهشت زیر سایه شمشیر است .
ت ) اگر چهار سال قبل این اتفاق افتاده بود الان هواپیماهای جنگی آمریکا در آسمان جماران پرواز میکردند و حضرت ولی فقیه را از چرت لذت بخش می پرانیدند .
ث ) چه فایده داره این تحریم های شما . یک بچه پاسدار را در لیست تحریم می گذاری تا وزیر میشود از لیست خارجش می کنی ! چارتا مدیر کل را تحریم می کنی که نمی دانند امریکا کجاست . ننه 75 ساله ما بخواد بیاد امریکا ده روز نوه هاش رو ببینه باید 75 بار بره ابوظبی و 75 بار بره دوبی و دست آخر هم تروریست شناخته میشه و نمی تونه بیاد . اما همان کسانی که توی تحریم شما هستند زنان حامله و دختران حامله اشان راحت میایند نیویورک و بچه مسلمان آمریکایی بدنیا می آورند . تحریم میکنی هواپیما سقوط میکنه توی ایران و عموی بدبخت من کشته میشه و 7 بچه یتیم , اونوقت طیاره مقام عظمی ولایت روزی سه بار سرویس میشه !
ج ) آقای اوباما یکسال دیگه رای میخوای تا دوباره رئیس جمهور بشی , اگه اینبار تصمیم درست نگیری و شلوار آخوندها را در نیاری شاید سال بعد مجبور شی به سبک و سیاق محمود احمدی نژاد حداکثر رای ها را به خودت اختصاص بدهی ! گفته باشم نگی نگفتی !
چ) تو رو جون ننجونت بیا راستش رو بگو , با ما هستی یا با آخوندها , اینقد بازیمون نده !
ح ) این کارها که میکنی راه حل نیست . حمله نظامی راه حل نیست . فقط بگو هر کشوری از جمهوری اسلامی ایران نفت خرید مادرش رو میاریم جلو چشمش همین . این راه حل است . تو اینکار رو بکن بقیه اش با خودمون .

باتشکر - مزدور خودفروخته استکبار جهانی