حق مسلم ما

مرداد ۱۷، ۱۳۹۰

دادگاه مهدی کروبی لو رفت !



در خبرها آمده بود که مهدی کروبی را به دادگاه برده اند و او را سین جین کرده اند . اگر چه این خبر در فیس بوک هم اومده اما هنوز رسما خبری در این مورد منتشر نشده است .
لذا ما تصور کردیم که در دادگاه چه گذشته است و چه سئوال و جوابهائی بین قاضی و متهم ردیف دوم رد و بدل شده است .


بزرگ قاضی القضات تهران :آی آی ... نام , شهرت ! قصدت از دخول به فتنه 88
شیخ مهدی کروبی : مهدی کروبی فرزند احمد - فتنه گر شما هستید , شما

بزرگ قاضی القضات تهران :چرا اسمت مهدی است ؟ چه ارتباطی با امام زمان داری ؟
شیخ مهدی کروبی : وقتی بدنیا اومدم ننجونم اسمم را مهدی گذاشت . من رمال نیستم با امام زمان هم رابطه ندارم

بزرگ قاضی القضات تهران : ننجونت کجاست ؟ ننجونش را بیاورید شهادت بدهد ؟
شیخ مهدی کروبی : سالها قبل فوت کرده , عمرش را داده به شما

بزرگ قاضی القضات تهران : پس قاتل هم هستی ؟ ای ننجون کش ! ای فتنه گر !
شیخ مهدی کروبی : قاتلین کارمند کهریزک هستند ! ننجون من بدلیل کهولت سن سالها قبل به رحمت خدا رفته .
بزرگ قاضی القضات تهران :همه متهم ها اولش همین چیزها را میگویند . اعتراف کن که فتنه گر هستی ؟
شیخ مهدی کروبی : فتنه گر نیستم ! فتنه گران رمال هستند و رمالان حاکم هستند و حکم هم حکم حکومتی بعضی هااست
بزرگ قاضی القضات تهران : بله چه گفتی ؟ میخوای بدم پدرسوخته پدر پدرسوخت تو در بیارن !
شیخ مهدی کروبی : من چیزی جز حرف حق نمیگم !حرفهای من قانونی است !
بزرگ قاضی القضات تهران : تو اصلا میدونی قانون رو با چه قافی مینویسند ؟ که از قانون حرف می زنی قانون گریز !
شیخ مهدی کروبی : بله قانون در نظام ولایت فقیه عبارتست از یک قاف بزرگ , که تعدادی مثل تو زیرش نون میخورند !
بزرگ قاضی القضات تهران : ببین مسائل شخصی و خصوصی منو وسط نیار ؟ میدم پدرت رو در بیارن !به بزرگ قاضی القضات ایران توهین نکن !
شیخ مهدی کروبی : توهین نکردم , راستی خیلی هم قیافت آشناست , گمون کنم توی روزنامه اعتماد عکست را چاپ کرده بودند , انگار از کارکنان سابق کهریزک هستی ؟
بزرگ قاضی القضات تهران : به تو ربطی نداره ! بگو 17 میلیارد دلار را چطوری با متهم ردیف اول تقسیم کردی ؟
شیخ مهدی کروبی : کدوم 17 میلیارد ؟ متهم ردیف اول کیه ؟ اصلا جرم من چیه ؟

بزرگ قاضی القضات تهران : همون 17 میلیارد که آمریکا داد به شاه عربستان که او هم بدهد به تو و شریک جرمت اقای میرحسین که متهم ردیف اول است .جرم تو معلومه تو فتنه گر هستی , بزرگ میکرب سبز هستی تو از خس و خاشاکی فهمیدی ؟
شیخ مهدی کروبی : اولا 17 میلیارد نبود و 7 میلیارد بود ثانیا دلار نبود و تومن بود ثالثا شاه عربستان به ما نداد , مقام عظمی ولایت نصفش را گذاشتن لای پلاستیک ودادند به کرزای افغانی و نصف دیگه اش را هم گذاشتن توی کیسه گونی ودادند به عبد الله شله فلسطینی .

بزرگ قاضی القضات تهران : دلت میخواد چند سال عمر کنی ؟ چند سال
شیخ مهدی کروبی : هر چه خدا بخواد , عمر که دست تو نیست ! به اندازه جنتی عمر نمی خوام , چون دوست ندارم خنگ و بی خاصیت بشم .

بزرگ قاضی القضات تهران : مواظب حرف زدنت باش میدم عمرت رو کوتاه کنند
شیخ مهدی کروبی : تو ... تو ... اندازه این کارها نیستی !

بزرگ قاضی القضات تهران : ببین بیا جلو تلویزیون اعتراف کن که آمریکا و اسرائیل گولت زدن و توبه کن و طلب عفو از مقام عظمی ولایت کن , منم قول میدم یک رادیو یک موج برات بفرستم که بی خبر نمونی !
شیخ مهدی کروبی : اون وقتی تو و همه هم اندازه های تو نی نای نای میکردن . من و اقای خمینی مبارزه میکردیم . رادیو هم بخوره تو سرت , مزدور

بزرگ قاضی القضات تهران :ببین اعتراف کن که میرحسین تو رو گول زده و منم قول میدم در انتخابات اسفند 88 بتونی از منطقه لرستان کاندید بشی , اما قول نمی دم اسمت از صندوق بیاد بیرون , فقط شرکت میکنی که تنور انتخابات داغ بشه
شیخ مهدی کروبی : کسی منو گول نزده , اعتراف هم نمی کنم , هیزم انتصابات هم نمی شم .

بزرگ قاضی القضات تهران : خوب اعتراف کن اقل کم اشتباه کردی که به رهبری پشت کردی !
شیخ مهدی کروبی : من اعتراف نمی کنم , به رهبری هم پشت می کنم . ببین هوگو چاوز به رهبری پشت نکرد چه بلایی سر مقعد ش اومد , نتیجه پشت نکردن به محمود و سید علی همینه ! من توی روشون واستادم ! محکم و استوار

بزرگ قاضی القضات تهران : امروز اومدی اینجا باید به یه چیزی اعتراف کنی !
شیخ مهدی کروبی : اعتراف میکنم که اشتباه کردم در انتخابات شرکت کردم , اصلا اشتباه کردم که جمهوری اسلامی کردم , اعتراف میکنم که سید علی در بیست ساله گذشته فاتحه خونده به اقتصاد و دین و اجتماع و همه چیز ! خوبه

بزرگ قاضی القضات تهران : ساکت باش , میدم اعدامت کنند ! ای کافر حربی
شیخ مهدی کروبی : تو ... تو ... تو اندازه این رقم ما نیستی !
بزرگ قاضی القضات تهران : ببین بیا با هم دوست باشیم ! تو به من کمک کن من به تو !
شیخ مهدی کروبی : باشه , ما با هم دوستیم حالا کمک کن
بزرگ قاضی القضات تهران : خوب دوست من چه کمکی از من ساخته است ؟
شیخ مهدی کروبی : ببین پنچ شش ماهه کسی نتونسته بیاد خونه ما , سیفون توالت بند اومده بیا باز کن !
بزرگ قاضی القضات تهران : خجالت بکش , به یک چیزی اعتراف کن ای میکرب سبز , ای خس و خاشاک , ای کافر حربی , ای شیخ دورغگو , ای کسی که گول صهیونیستها را خوردی
شیخ مهدی کروبی : تو و رهبرت باید خجالت بکشید که در کهریزک ... دانشگاه قزوین ... روح الله داداشی ... فاطمه باقری نژاد .... زهرا بنی یعقوب ...
باز هم بگم
بزرگ قاضی القضات تهران : پس اعتراف نمی کنی , ما اسنادی داریم که نشان میده تو با خانمت رابطه نامشروع داشتی ! ای معتاد , ای بد اقبال , ای گولخورده
شیخ مهدی کروبی : من رابطه نامشروع با زنم !!! ها ها ها هنوز که رهبری ما دو تا رو طلاق نداده , فعلا داره محمود و زنش رو طلاق میده تا به هم نامحرم بشن , کو تا نوبت ما برسه ....

..... ادامه داره