حق مسلم ما

مرداد ۱۹، ۱۳۹۰

طرح آدم شدن محمد خاتمی در دست اقدام است



در خبر ها به نقل از سایت جوان آنلاین وابسته به سپاه پاسداران آمده بود "درصدد آماده شدن طرحی هستند که براساس آن محمد خاتمی٬ اسد‌الله بیات , مجید انصاری، محمدعلی ابطحی , عبدالواحد موسوی‌ لاریو محمد موسوی خوئینی‌ها خلع لباس خواهند شد"
به نظر من طرح خیلی خوب و پسندیده است و موجب محبوبیت بیشتر این افراد خواهد شد . اما

به تصور عالیجنابان مردم عادی مجرم خدادادی هستند , چون وقتی یک روحانی خطایی بکند یا فتنه گر باشد , برای تنبیه او و زهر چشم گرفتن از سایر هم پالکی هایش او را خلع لباس میکنند . یعنی باید او مثل سایر افراد جامعه کت و شلوار بپوشد ! قبلا در مورد یوسفی اشکوری و تعدادی دیگر از شیوخ ملبس به لباس آخوندی از این حکم استفاده شده است . علاوه بر اینکه مردم عادی مجرم هستند چند نتیجه میشود از این حکم گرفت , کسانی مثل محمود خان و جناب حداد قاتل و علی لالاجانی و عزت الله تلویزیون مدار چه حکمی دارند ؟ آیا آنها فتنه گر بوده اند و توبه کردن و خلع لباس شده اند یا اینکه نه از اول آنها مجرم خدازادی بوده اند , اگر از اول مجرم بوده اند چرا در جمهوری اسلامی مسئولتهای سنگین دارند ؟ شاید هم آنها ازملایان لباس شخصی هستند که برای فریب اذهان عمومی لباس عادی می پوشند تا در بین مجرمان خدادادی تجسس کنند و کسی به آنها شک نکند ؟ شاید هم ...
به هر حال اینگونه احکام نشان میدهد که ملایان خودشان را از مردم جامعه نمی دانند و برای خودشان نوشابه باز میکنند . و خودشان را از یک تیر و طائفه ای غیر از آدم ها میدانند , مهم نیست طایفه حیوانات باشند یا جن و انس و پری به هر حال یعنی اینکه آدم نیستند , و انتظار آدمیت از آنها اشتباه بزرگی است . در این راستا پیغمبر و امامان چه حکمی دارند ؟ آیا آنها هم ملا بوده اند یا از مردم عادی ؟
با اجرای این طرح ضربتی و امام زمان گونه دو اتفاق می افتد اول اینکه تمام آخوندهای فوق الذکر از جرگه ملایی خارج و به جامعه آدمیت خواهند پیوست , که خودش خیلی مسئله مهمی است . دوم اینکه بر خلاف تصور آسد علی و شرکا محبوبیت این آدم ها به لحاظ آدم شدن در جامعه بیشتر خواهد شد .
بعبارت ساده میشود حیوانات را به سه گروه تقسیم کرد
1- حیوانات حیوان مثل گنجشک وگاو و...
2- آدم ها
3- ملاها ( جانورانی انسان نما با خصائصی حیوان صفت - حد واسط انسان و حیوان )

برای رفتن از گروه ملایان به گروه آدمها علاوه بر عقل و شعور به کاتالیزر فتنه هم نیاز است .







آلبوم های دیدنی و خواندی