حق مسلم ما

مرداد ۲۹، ۱۳۹۰

خاک بر سر تو و من و اون ! برای یک بار دادن اینقدر ناز میکنیم !


آخه ناز کردن داره ؟ نمی دونم چه بگم ! مگه چقدر طول میکشه ؟ از صبح تا شب اینهمه وقت های الکی هدر میدیم که هیچ خواسیتی نداره . حالا دو دقیقه میخوایم یه کار مثبت هجده انجام بدیم اینقدر دست دست میکنیم و ناز میکنیم و ....
بعضی ها رفتن جون دادن بعضی ها در زندان هستند بعضی ها کتک خوردن برخی اخراج شدند و بعضی ها مثل من و تو اینقدر تنبل هستیم که از یک امضا دریغ داریم . اونوقت دم از آزادی و حذف جمهوری اسلامی و .... می زنیم .
حالا که خوندی جون مادرت بیا و یه بار هم که شده یه کار بدرد بخور بعلاوه هجده بکن و ... اینجا . خجالت آوره فقط 5000 نفر تا حالا امضا کردن .
همانطور که می دانید کمپین اعتراض سبز با انتشار بیانیه ای خواستار آزادی رهبران سبز شده است ، این فراخوان تا تاریخ دهم سپتامبر ۲۰۱۱ برای کسب امضای علاقمندان در دسترس عموم خواهد بود، می توانید متن این خبر را از اینجا بخوانید.
کمپین اعتراض سبز در راستای دفاع از خواست عمومی مردم ایران پیرامون آزادی یاران همیشگی جنبش سبز و با همکاری جمعی از هموطنان، در مرداد ماه ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی کارزاری برای شکست حصر غیر قانونی اقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی و خانم ها زهرا رهنورد و فاطمه کروبی نموده است. در گام اول این کارزار، نامه ای اعتراضی از سوی این کمپین تهیه و تنظیم شده است که پس از جمع اوری امضای ایرانیان در سراسر دنیا، به مراجع حقوقی و دیپلماتیک زیر ارسال خواهد شد.
این نامه که تا به امروز به امضای بیش از ۲۸۰ شخصیت سیاسی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و همچنین ۲۱ گروه و تشکل حقوق بشری رسیده است، تا تاریخ دهم سپتامبر ۲۰۱۱ برای کسب امضای علاقمندان در دسترس عموم خواهد بود و پس از آن کمپین اعتراض سبز نهایت تلاش خود را بکار خواهد بست و از تمام ظرفیت های بین المللی و حقوقی ممکن در این مسیر استفاده خواهد کرد تا از طرق مختلف پیگر مطالبات مطرح شده در نامه اعتراضی باشد.
از بچه های سبز و با مرام معذرت می خوام مجبور شدم یه جوری بنویسم و تیر بزنم و عکس بگذارم که چار نفر بیان بخونند بلکم رای بدن . بلکم احساس مسئولیت کنند بلکم بیدار بشن , واقعا خاک بر سر من و تو و اون که اینقدر تنبلیم . همه چیز می خواهیم اما زحمتش رو دیگرون بکشند !
حالا رای نمی دی حداقل توی آزادگی و دنباله و ریشه ها و بالاترین امتیاز بده شاید .................... بابا ولش کن رای گدایی نمی کنم . خلایق هر چه لایق . لیاقت این مردم بی حال همین جمهوری اسلامی است .


آلبوم های دیدنی و خواندی