حق مسلم ما

مرداد ۰۹، ۱۳۹۰

بافور نقره ای به آیت الله علی خامنه ای رسید !


در مسابقات بین المللی مصرف مواد مخدر , افغانستان بافور طلایی گرفت و پاکستان به بافور برنز قناعت کرد .

آلت الله خامنه ای بعد از مراسم اهدای جوایز در بین خیل انبوه هوادارانش اعلام کرد در سال آینده بافور طلائی را به ایران خواهد آورد . او اضافه کرد که حامد کرزای جر زد و با لابی گری با ملا محمد عمر توانست در شرایط نابرابر به مقام قهرمانی برسد .

در این دور مسابقات آمریکای جهانخوار و صهیونیستها نتوانستند حتی جزو بیست کشور اول باشند . اروپائیان هم نتوانستند از پس حریفان مسلمان بر آیند و چاره ای نداشتند جز اینکه از مسلمانان شکست بخورند .

مسلمانان افغانستان به رهبری حامد کرزای و حمایت ملا محمد عمر توانستند بافور طلائی را به کابل ببرند . سید علی خامنه ای در یک مسابقه نفس گیر توانست بر حریف پاکستانی خود غلبه کند و آصفعلی را به رتبه سوم تنزل دهد .

در پایان مسابقه آلت الله گفت ما مشکل زغال داریم , اگر زغال خوب نارنج بود حتما اول میشدیم حتی با لابی گری کرزای و ملا محمد . آلت الله اضافه کرد مجبور بودیم با زغال انجیر مسابقه دهیم .

اعضای تیم ملی به رهبری آسد علی , سرمربی حداد عادل , مربیان باهنر و جنتی , تدارکات علی لاریجانی و سرپرستی شیخ محمود شاهرودی عراقی به همراه 23 نفر از بزرگان مواد مخدر که از مفاخر جمهوری اسلامی هستند در این مسابقات شرکت کرده بودند .

لازم به ذکر است که فاطمه آبنما و فاطمه هزاره سوم در کنار عشرت شیافدار شائقی و پروین انتری نژاد برای تقویط روحی و روانی و بعضا تقویت جسمی و جنسی تیم را همراهی کرده بودند .

داوران اعضامی تیم ملی جمهوری اسلامی را احمد خاتمی , مهدوی کنی و محمد رضا رحیمی تشکیل میدادند .

-----------------------------------------------

آنتونیو دلئو، مدیر دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم مرتبط سازمان ملل متحد در ایران، می گوید که این کشور با ۲.۲۶ درصد میزان شیوع مصرف مواد اعتیادآور از نوع مخدرها، رتبه دوم جهان را به خود اختصاص داده است.

به گفته آقای دلئو که در یک نشست خبری سخن می گفت، بیش از ۷۰ درصد از حاملان ویروس اچ آی وی (عامل زمینه ساز بیماری ایدز) در ایران معتادانی هستند که این ویروس را از طریق تزریق سرنگ آلوده دریافت کرده‌اند.

بنابر آمار رسمی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ایران، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معتاد به انواع مواد مخدر (هروئین، تریاک، شیره و مواد اعتیاد آور با ریشه یا خواص مشابه مرفین) در ایران زندگی می کنند.



آلبوم های دیدنی و خواندی