حق مسلم ما

مرداد ۰۹، ۱۳۹۰

برادران قاچاقچی , فقط ریش تراش نمی دزدند !



به گزارش البرز فرزاد نظری برادر سردار «فرهاد نظری» فرمانده اسبق انتظامی تهران به اتهام تولید و توزیع مشروبات الکلی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود دستگیر شد. این فرد که هنگام عبور از یکی از میادین شاهرود در دام پلیس گرفتار شده بود قصد داشت از چنگ ماموران بگریزد که با تیراندازی هوایی ماموران مجبور به تسلیم شد. در بازرسی از منزل مسکونی این متهم بیش از 500 قوطی مشروبات الکلی خارجی از نوع ودکا و بیش از 800 لیتر انواع مشروبات دست ساز و خارجی کشف و ضبط شد.

سردار معروف نیروی انتظامی " فرهاد خان نظری " که در حمله به خوابگاه دانشگاه تهران دخیل بود . او از فرماندهان سپاه بود که به نیروی انتظامی منتقل شد و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ناتب بود او یکی از سرداران سرکوبگر نظام است که در آن ماجرا، به دستور مستقیم شیخ محمد یزدی، « رئیس » وقت قوه قضائیه، اجازه ورود نیروهای سرکوبگر انصار حزب الله را به خوابگاه دانشگاه داد و آن فاجعه را ببار آورد .
بعد از حمله خونین به خوابگاه دانشگاه، او در دادگاهی محاکمه شد و طبق معمول بدون اینکه اتهامات وارده بر وی تایید شود آزاد گشت و تنها یک سرباز به جرم دزدیدن یک ماشین صورت تراشی محکوم به پرداخت خسارت شد ! او بعدها نماینده مجلس در خرم آباد شد



آلبوم های دیدنی و خواندی