حق مسلم ما

تیر ۲۶، ۱۳۹۰

من الاغ هستم !


بیش از 1473 جنایت در کمتر 240 روز در ایران اتفاق افتاده است .
اگر آمار رسمی اعدام شدگان مواد مخدر , جرائم رانندگی , انواع سرقت , ارتشاع و رشوه و سایر موارد مشابه را از کل آمار جرم و جنایت در ایران کم کنیم به عدد 1473 می رسیم . این آمار شامل دستگیری آدمهای بیگناه مثل نسرین ستوده یا پگاه آهنگرانی یا ادمهای سیاسی مثل تاجزاده و سحرخیز و یا دانشجویان بی گناهی مثل توکلی و مددزاده هم میشود ,چرا که دستگیری ادم بی گناه جنایت است . البته این بخش نسبتا مثبت داستان است , وقتی این امار چهره واقعی حکومت اسلامی را نشان میدهد که از میدان کاج تهران تا پل مدیریت تا چاقو کاری دختر کرمانی و تجاورزات کاشمر و خمینی شهر و مشهد را هم می بینیم .

اگر غرق شدن یک دختر قهرمان مسابقات قایق سواری را حادثه ورزشی قلمداد کنیم , اما قتل روح الله داداشی و قاتل شدن برادران قرائی را که نمی شود حادثه ورزشی خواند .

در هشت ماه گذشته چند مورد شیخ کشی و ملا کشی هم گزارش شده است .حالا اینکه چند بار عبا و عمامه اقایان را انداخته اند در مجامع عمومی یک بحث دیگری است .
اگرکشته شدن تعدادی از کارگران ایران خودرو را یک تخلف رانندگی بدانیم و آنرا سیاسی اجتماعی نگاه نکنیم , اما نمی توان حوادث کارگری خوزستان را حادثه نامید .

حالا از کودک آزاری ها که توسط والدین بی رحمشان بارها و بارها گزارش شده می گذریم , از تجاوزات جنسی پدران و خویشاوندان به دخترکان هم می گذریم , نمونه آخرش همین دخترک 12 ساله مشهدی . از کودکان کار و بچه های کارگر که موجب سواستفاده کنندگان هم قرار می گیرند می گذریم ( اگر چه جای گذشت ندارد اما به بحث امروز ما مربوط نیست )

در همین روزهای اخیر تصاویری منتشر شد که یک سرباز بدبخت پلیس ایران را با سلاح سرد نوازش داده بودند و برخی حوادث و گزارشات مشابه . این هم جنایت است , اگر چه سبز پوشان پلیس ادم کشهای حرفه ای هستند .

فراموش نکرده ایم که وزارت بهداشت و درمان هم تعدادی بیمار فقیر را در کنار یک جاده روستایی رها کرده بود و ... آیا این جنایت نیست .

وضعیت دانشگاهها هم که معلوم است , راستی کسی از دخترک دانشجوی مشهدی خبر دارد که سه هفته قبل مورد تجاوز ...

تصمیم ندارم خیلی پیاز داغ این متن را زیاد کنم و بگویم در مجلس شورای اسلامی اگر چاقو کشی نشد اما کتک کاری را که نمی شود کتمان کرد , هو هو کردن و دو دو کردن و گاه برخوردهای فیزیکی !

درگیری لفظی و رفتاری سید علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد هم اگر به چاقو کشی نرسیده اما کم از آن هم نبوده است , حتی اگر آنرا چنگ زرگری بنامیم .

این چه مملکتی است که از ورزش تا سیاست و از مجلس تا دانشگاه و از بیت رهبری تا باغمنزل خصوصی رعیت زیر بمباران جنایت است ؟ این حکومت امام زمان است ؟ آیا امام زمان چاقو کش , یا مروج چاقو کشی است ؟ معنی فرهنگ اسلامی را خوب ....! ترویج اسلام را خوب .... ! دموکراسی اسلامی را خوب ... !
این چطور اسلامی است که من معنایش را درک نمی کنم . !!!!!!
حالا یک ادم های آزموده شده معلوم الحال مثل رفسنجانی و خاتمی و بهنود صحبت ازشرکت مشروط در انتخابات آینده میکنند . کشوری که امنیت ندارد سیاستش بخورد توی سر همان مروجان جمهوری اسلامی , اینها مردم ایران را الاغ فرض کرده اند .
=====================================================================
روی تصویر سمت راست کلیک کن تا به صفحه تحریم انتخابات منتقل شوی , انوقت اگه خواستی ثبت نام کن .
روی تصویر سمت چپ کلیک کن تا بمب گوگلی تحریم انتخابات را حمایت کرده باشی . تصویر سمت چپ با تگ انتخابات اسفند و تحریم آن آپلود شده است . هر چه بیشتر روی آن کلیک شود توسط موتورهای جستجو سریعتر پیدا میشود . ( بمب گوگلی )
فقط با دو کلیک کم هزینه و بی خطر ضمن حمایت از جنبش سبز تحریم انتخابات , اطلاع رسانی هم کردی .















آلبوم های دیدنی و خواندی