حق مسلم ما

اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۰

محمود خانه ریاست جمهوری را ترک کرده و رفته خانه شخصی خودش در نارمک


اولا كسي كه توانست بساط اصلاح طلبان را جمع كند من بودم. ثانيا انرژي هسته اي را من به اينجا رساندم. ثالثا هدفمند كردن يارانه ها را كه هيچ كس زير بارش نمي رفت من برعهده گرفتم و اجرا كردم. من چرا بايد كوتاه بيايم؟ يك عزل و نصب وزرا در اختيار من بود كه آن هم بحمدالله از من گرفته شده است. شب گذشته (پنجشنبه شب) نيز دوباره آلت الله جنتي (دبير شوراي نگهبان) و علي لاريجاني (رئيس مجلس شوراي اسلامي) به قصد ديدار با محمود احمدي نژاد و ميانجي گري بين او و رهبري به سراغ احمدي نژاد در نارمک رفته اند، ولي او حاضر به ديدار با نمايندگان ويژه آيت الله سيد علي خامنه اي (مقام رهبري) نشده است. او بيش از هشت روز است كه در اعتصاب بسر مي برد و در هيچيك از جلسات هيأت دولت و سفرهاي استاني برنامه ريزي شده از قبل شركت نكرده است.