حق مسلم ما

فروردین ۲۰، ۱۳۹۰

فتوکپی دکتر محمود احمدی نژاد به بازار آمد ( قابل توجه تهرانی ها )

دکتر محمود احمدی نژاد در یک حرکت امام زمانی بصورت غیر مستقیم , در کشور ایران , یک رئیس جدید معرفی کرد . بدون شک همه ما میدانیم که در جمهوری اسلامی ایران قحط الرجال است و لذا انتخاب مناسب دکتر احمدی نژاد و جناب قالیباف ( شهردار ) را به دیده منت می پذیریم و به همه برنامه های طنز رادیو و تلویزیون های فارسی زبان تبریک عرض میکنیم .
محمود احمدی نژاد در دیدار خصوصی با شهردار تهران گفته هر کس را من گفتم انتخاب میکنی وگرنه مانند زمان هاشمی خبری از بودجه و اعتبار برای متروی تهران نیست .
شورای شهر تهران که خودشان از نوابغ جمهوری اسلامی هستند , حسن انتخاب دکتر محمود احمدی نژاد را دستمریزاد گفته اند .
رئیس جدید متروی تهران (جانشین هاشمی رفسنجانی )
وهاب درويش مدير عامل جديد متروي تهران
یک دقیقه از سخنان این رئیس جدید را ببینید و بخندید و به حال مردم بدبخت داخل ایران گریه کنید که چطور گاگولهائی رئیس و کیل و وزیر هستند و چگونه احمق هائی بر مردم بزرگ ایران حکمرانی اسلامی دارند .

هر كاري شما بگيد من بلدم , از صفر تا 100
هر كاري شما بگيد من بلدم , از صفر تا 100
هر كاري شما بگيد من بلدم , از صفر تا 100
جدید ترین سوژه خنده برای برنامه های طنز مثل پارازیت و رادیو پس فردا
به نظر شما آیااین آقای وهاب درویش یک انسان سالم است یا به روانشناس نیازدارد ؟