حق مسلم ما

بهمن ۲۲، ۱۳۸۹

یا فرج الله سلحشور دروغگو است یا خامنه ای عاشق فیلم سکسی !


سعيد ملك‌پور جوان ۳۵ ساله ايراني به جرم طراحی و گرداندن سایت‌هایی که جمهوري‌ اسلامي آنها را «مستهجن» می‌خواند دو سال پيش بازداشت و روز شنبه گذشته به اعدام محکوم شد. اين حكم در حالي صادر شده كه به گفته همسرش پرونده ملك‌پور كارشناس فني ندارد. فاطمه افتخاري همسر سعيد ملك‌پور در گفت‌وگو با رسانه‌هاي مختلف، به اين نكته اشاره كرده كه تنها مدارك پرونده عليه شوهرش، اعترافاتي است كه تحت شكنجه از او گرفته شده است.

فرج الله سلحشور گفته آقا کارگردانی را می شناسد که در هالیوود بیش از صد فیلم را ساخته است .
ابتدا این فیلم دو دقیقه ای زیر را ببینید !
بعد ادامه مطلب را بخوانید . این فیلم بخشی از برنامه پارازیت است .



با دیدن این فیلم چه نتیجه ای میتوان گرفت . کسی که خودش فیلم های سوپر ( سکسی ) تولید آمریکا را دنبال میکند و کارگردانان مشهور آنها را میشناسد , میخواهد یک جوان ایرانی را به اتهام دروغین اعدام کند .
آقای خامنه ای هفتادو چند ساله , اگر تو خودت فیلم سکسی می بینی و آنها را دنبال میکنی چرا یک جوان را بر فرض اینکه یک وبسایت 18 + داشته میخواهی اعدام کنی , و اگر اینکاره نیستی باید فرج الله سلحشور را اعدام کنی که همچین تهمتی به تو زده .
حتی اگر تو اینکاره نیستی و سلحشور هم این حرف را نزده باید این ملای احمق را اعدام کنی که رسما تو را به دنبال کردن فیلم های مبتذل و مستهجن محکوم کرده .
خامنه ای تو باید طناب دار را بندازی گردن سلحشور یا گردن این بچه ملای مفتخور , مگر اینکه حرفهای سلحشور و این شیخ بد صدا درست باشد که در آن صورت باید گفت تو رقیب نمی خواهی و لذا تصمیم گرفته ای سعید ملک پور را اعدام کنی . و به این وسیله مجددا کثیف بودن خودت را جهانی خواهی کرد .


برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ