حق مسلم ما

اسفند ۰۲، ۱۳۸۹

حمله سپاه سایبری جمهوری اسلامی ایران به وبسایتهای فارسی زبان

سپاه سایبری جمهوری اسلامی ایران که زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است . اقدامات وحشیانه و غیر قانونی انجام داده اند با این هدف که مردم ایران نتوانند به گردش آزاد اطلاعات دسترسی داشته باشند . آیا این جنگ سرد سایبری است یا فناوری علیه تکنولوژی ؟ یا ....
در روز های اخیر , جی میل و بلاگ اسپات بدستور سید علی دیکتاتور فیلتر شده است . بدستور ولی فقیه حمله هایی به سایتهای اجتماعی از قبیل آزادگی و بالاترین صورت گرفته . همچنین رهبری دستور بسته شدن یاهو و AOL را صادر کرده است . سرعت اینترنت یا بسیار کند شده یا کلا در بعضی مناطق قطع شده است .
ودر آخرین اقدام سایت www.voanews.com که سایت خبری صدای آمریکا VOA است هک شده است . و تصویر زیر را در صفحه اول این وبسایت قرار داده اند .
حال یک سئوال مطرح میشود .

آیا جمهوری اسلامی ( سپاه سایبری ) میتواند با این وقاحت بسیاری سایت ها را هک کند و هیچ سازمانی او را محکوم و مجازات نکند .؟
البته خیلی ها هک شدن سایت فارسی صدای امریکا را کار بچه اخوند اخراجی از voa میدانند . این بچه اخوند که ظاهرا جاسوس سید علی شیرگی در صدای امریکا بوده از حمایت هوشتنگ خان معروف و جیره خورانش حمایت میشده است . این بچه اخوند بتازگی شناسایی و اخراج گردید . البته ایمیلها و تماسهای تلفنی ایرانیان آزادی خواه با سران اصلی صدای امریکا کم اثر نبوده است .
این بچه اخوند در زمان صدارتش بر بخش فارسی توانست احمد رضا بهار لو , لونا شاد را اخراج و اقای فرهودی و خانم درخشش و خانم ارمیده را ممنوع التصویر کند .
وبلاگ حق مسلم ما به این بچه اخوند ( ع - س ) میگوید " برو ایران که سید علی با تاج گل در فرودگاه منتظر توست "
تصویر زیر عکس صفحه نخست سایت خبری صدای آمریکا است
با کلیک به روی عکس به وبسایت خبری صدای آمریکا خواهی رفت


اینقدر میگن آمریکا , آمریکا و.... این وبسایت خبری voa که وبسایت رسمی صدای آمریکا است اینقدر الکی است و حفاظت نشده که هر کسی میتواند آنرا هک کند و هر کار خواست بکند .
واقعا که ملایان از ترس , برای بقای حکومت خودشان چه کارها که نمی کنند
مبارک و بن علی و قزافی هم همین کارها را کردند. آیا جواب دلخواه گرفتند ؟
به قول عادل فردوسی پور چه کاری میکنه این جنبش سبز مردمی


برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ