حق مسلم ما

بهمن ۲۹، ۱۳۸۹

وعده ی ما یکشنبه یکم اسفندماه مقابل منزل میرحسین موسوی


کلمه نوشت :حصر خانگی مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد که از روز ۲۵ بهمن آغاز شده است، از روز ۲۷ بهمن ماه کامل شده و با قطع آخرین ارتباطات محدود آنها، هیچ اطلاعی از وضعیت و سلامتشان در دست نیست. اکنون محافظان موسوی از محافظت وی عزل شده و نیروهای امنیتی جای آنها را گرفته‌اند.

کلمه با زبان بی زبانی نشانه هایی داده است برای حضور مردم سبز اندیش که قابل تامل است ...

کلمه در این نوشته آدرس های دقیقی برای حضور حامیان میرحسین عزیز در روز یکم اسفند داده است. در این نوشته به نکات زیر اشاره شده است :

1- آدرس خانه ی میرحسین عزیز : در کوچه‌ی بن‌بست اختر در خیابان پاستور که منزل میرحسین موسوی در آن واقع است.( روی عکس بالا یا اینجا کلیک کن تا نقشه را بهتر ببینی )

2- محل محافظان موسوی : در کنار منزل مسکونی ایشان قرار دارد، اکنون توسط نیروهای جدید امنیتی که مشخص نیست وابسته به کدام نهاد هستند، اشغال شده است.

3- محل نیروهای امنیتی : کیوسک نگهبانی که از سالها قبل در ابتدای کوچه قرار دارد و معمولا یک نگهبان در آن بود، در حال حاضر خالی است و نگهبانی که به طور معمول سر کوچه بود، دیگر در آنجا حضور ندارد. همچنین در این کوچه اتومبیل ونی ایستاده است و سرنشینانی دارد که صورت خود را با ماسک‌های مخصوص آلودگی هوا پوشانده‌اند و اگر کسی به سر کوچه‌ی اختر مراجعه کند، به سرعت چند نفر از آن پیاده می‌شوند و فرد را مورد بازجویی قرار می‌دهند. شیشه‌های این ون کاملا سیاه است و درون آن اصلا دیده نمی‌شود.

4- تعداد نیروهای امنیتی : شمار نیروهای امنیتی را که اکنون در اطراف کوچه و خیابان محل سکونت موسوی و رهنورد مستقر هستند، نمی‌توانند برآورد کنند، اما می‌گویند که نیروهای امنیتی به تعداد زیاد در خیابان پراکنده هستند؛ به طوری که حتی رفتگرهای خیابان پاستور نیز با سرنشینان اتومبیل ون مستقر مقابل خانه صحبت می‌کنند و به شکل پنهانی از مراجعه‌کنندگان به کوچه عکس‌برداری می‌کنند.

5- معرفی منطقه : پاستور بدلیل نزدیکی با محل استقرار خامنه ای و ساختمان ریاست جمهوری ، یک منطقه‌ی ممنوع امنیتی است و افراد به راحتی حق ورود به آن را ندارند.

به نظر کلمه تنها و تنها به یک نکته اشاره دارد و آن حضور حامیان میرحسین موسوی در این منطقه است.

ز دو جهت این فراخوان حائژ اهمیت است : اول اینکه حضور مردم در این منطقه به دلیل نزدیکی به بیت رهبری و ریاست جمهوری به صلاح حکومت نیست .. دوم اینکه حضور مردم می تواند جنبش را به فاز تازه ای هدایت کند ..

راه های ورود به منطقه هم بسیارند :

1- از میدان پاستور

2- ازسمت خیابان 12 فروردین

3- از سمت خیابان فلسطین

4- از سمت خیابان کارگر ( کوچه سرخابی، اردیبهشت، غدیریان )

5- از سمت خیابان آذربایجان ( کوچه خوش زبان )

6- از سمت خیابان امام خمینی ( کوچه فیروز )

مردم سبزاندیش توجه داشته باشند از دو ایستگاه مترو میدان حر و دانشگاه امام علی نیز می توانید در این مکان حضور یابید. همچنین این منطقه تحت نظارت دوربینهای مدار بسته است پس حتما نکات امنیتی را رعایت نمائید.

آدرس دقیق : میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی میدان پاستور - خیابان پاستور بین فلسطین و 12 فروردین بن بست اختر

به یاد داشته باشیم که کلمه آب پاکی را ریخته است. آنجا که نوشت :

کلمه در پاسخ به نگرانی‌های علاقه‌مندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ناگزیر باید بگوید: با صدور بیانیه‌ی روز بیست و ششم بهمن‌ماه میرحسین موسوی، آخرین ارتباط با ایشان نیز از بین رفت. اکنون به نظر می‌رسد تنها مسئول و مطلع از سلامت موسوی و رهنورد، نیروهای امنیتی حکومت هستند.

وعده ی ما یکشنبه یکم اسفندماه مقابل منزل میرحسین موسوی ( منبع )