حق مسلم ما

دی ۱۴، ۱۳۸۹

الهام شوهر فاطی به صدا آمد !


غلامحسین الهام، مشاور حقوقی محمود احمدی‌نژاد و شوهر فاطی رجبی (معشوقه هزاره سوم ) روز دوشنبه ضمن آن که اکبر هاشمی رفسنجانی را «تکیه‌گاه» جریانات و اعتراضات پس از انتخابات دانست چنین اظهار نظر کرد که آقای رفسنجانی این جریان را «مدیریت» می‌کند.

به نوشته خبرگزاری دانشجویان ایران،‌ ایسنا، غلامحسین الهام عصر روز دوشنبه، ۱۳ دی‌ماه، با اشاره به اعتراضات پس از انتخابات گفت: «این جریانات در فضا مرده‌اند، البته اگر اتفاقی نیفتد. آن کسی که به آن می‌دمد ایشان (هاشمی رفسنجانی) است. آقای هاشمی در برابر این اتفاقات موضع نگرفتند، اعلام برائت نکردند و در واقع ایشان تکیه‌گاه هستند و حمایت می‌کنند.»

وی در ادامه با اشاره به این که در جریان ناآرامی‌ها آقای هاشمی سکوت اختیار کرد، افزود: «آیا روز قدس، ‌۱۳ آبان و عاشورا کافی نبود که آقای هاشمی با هویت این جریان آشنا شود؟ چه قدر مقام معظم رهبری در این ارتباط با سعه صدر برخورد کردند. چرا آقای هاشمی سکوت کردند و جواب ندادند؟»

مشاور حقوقی محمود احمدی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد که میرحسین موسوی و محمد خاتمی «دیگر ظرفیت فعالیت سیاسی آن‌چنانی ندارند» و گفت: «مهره‌های سیاسی که در این جریان نقش بازی کرده‌اند، مرده‌اند و بعید است که احیا شوند.»

وی با این‌حال اظهار کرد که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، به عنوان «نقطه اتکا» به دلیل «اعتبار سابقه» دارای «مصونیت» است و از همین طریق «آدم‌های جدیدی در این جریان رویش می‌کنند».

آقای الهام که در جمع دانشجویان در دانشگاه فنی تهران حضور یافته بود، در ادامه حوادث کوی دانشگاه در تیرماه ۱۳۷۸ را یادآور شد و «دولت خاتمی و وزرا و دست‌اندرکاران وزارت کشور» در آن زمان را «تکیه‌گاه» وقایع آن زمان دانست و اظهار کرد که دانشجویان در سال ۱۳۷۸ قربانی «فتنه»‌ای شدند که «در درون دولت بود».