حق مسلم ما

مهر ۱۳، ۱۳۸۹

بنویسید قهوه تلخ بخوانید جمهوری اسلامی









نقدی بر سریال قهوه تلخ :
تا به حال 9 قسمت از سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری از طریق سی دی در دسترس عموم گذاشته شده است .وقتی که به این سریال نگاه میکنیم تمام اجزا و افراد حاکم در جمهوری اسلامی ایران را میشود دید , با همان خصوصیات و رفتار ها . بدون تردید پخش چنین سریالی از تلویزیون ضرغامی امکان پذیر نیست که به آن مجوز پخش نداده اند .
اگر شما سریال قهوه تلخ را دنبال کرده باشید می بینید که جهانگیر شاه در اصل همان سید علی خامنه ای خودمان است نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر( عکس شماره 1 ) همان کارهایی را میکند و همان حرفهایی را میزند که خامنه ای انجام میدهد .
در سریال شما کسانی را می بینید که نالایق ترین افراد هستند و داعیه ولیعهدی و پادشاهی را دارند , بیخودی الملک دیلمی درست همان سید مجتبی خامنه ای خودمان است ( تصویر 2) و همان کارها و حرفها را میزند .
در تصویر شماره سه شما کسانی را می بینید که مثلا مسئولان امنیت هستند و باید بعنوان پلیس و خدمتگزار فعالیت کنند اما کاری جز کتک زدن و ارعاب مردم و کشتن مردم ندارند دقیقا مانند سردار رادان و اسماعیل احمدی مقدم و سرلشگر فیروزآبادی, اینان اسلحه و مزدور دارند تا به بازار بروند و کسبه را کتک بزنند یا کشاورزان و رعیت مردم را , درست مثل نیروهای خدمتگزار انتظامی خودمان .
تصویر شماره 4 بیان کننده زن و همسر خامنه ای هستند که تا دیروز الاغ سوار و رخت شور بوده اند و حالا ملکه شده اند . واقعا بیت ایت الله خامنه ای او همین اندرونی سریال قهوه تلخ است .
در تصویر شماره 5 چاپلوسانی چون لاریجانی ها و سید حسن نصرالله را می بینید . حتی میتوان به خوبی وجود اکبر هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی , محمود احمدی نژاد و حسین شریعتمداری را دید . کسانی که جز به منافع خودشان به هیچ چیز دیگری نمی اندیشند .
در تصویر شماره شش فاطمه رجبی و مرضیه دستجردی را میتوان دید دقیقا زنی که نقش آنها را بازی میکند . وزیر بهداشت و درمان نیست اما خواهر ملکه است .
عکس شماره هفت ما را یاد دادگاههای تشریفاتی می اندازد . همان دادگاههایی که ابطهی , حجاریان, زیدآبادی , طبرزدی و بسیاری دیگر را به زندان و اعدام و شلاق و ... محکوم کرد . خیلی ها از زندان آزاد میشوند و از سگان بیت رهبری میگردند اما بسیاری چون طبر زدی و زید ابادی و .... چونان کوه مقاومت میکنند و از پار س کردن خامنه ای نمی هراسند .
عکس شماره 8 فسیلان بی خواصیت جمهوری اسلامی را نشان میدهد کسانی چون جنتی و مصباح یزدی . اگر چه عقل و فهم و شعور ندارند اما چون از درباریان و پاچه خواران ولایت هستند کماکان در قدرتند .
و در آخرین عکس احمدی نژاد و رفسنجانی و لاریجانی و حسین طائب و محمد رضا شریفی نیا و شمقدری را می بینید .
دروغگویی و تظاهر و جهل در حکومت جهانگیر شاه دولو مطابق است بر قوانین قرون وسطائی جمهوری اسلامی ایران . مردم ایران هوشیار و بیدارند و خوب معنی سریال را می فهمند .
برای دیدن بهتر و درشتر تصاویر روی انها کلیک کنید .