حق مسلم ما

شهریور ۱۱، ۱۳۸۹

از وقتی ساندیس خور شدم , زنم چادر نمی کنه

آنچه در زیر می آوریم بخشی از نوشته های یک ساندیس خور حرفه ای است . این نوشته ها توسط دوستی برایم ایمیل شده بود , ترجیح دادم بگذارم اینجا تا همه ببینند . ضمنا عکسها تزئینی است
... در روستای ... از توابع شهرستان تربت با هزار بدبختی با یک زن و هفت بچه زندگی میکردم , همه آرزوم این بود که بتونم یک موتور سیکلت بخرم , تا اینکه سر و کله حاجی پیدا شد . حاج پسر ... از هم روستایی های من بود که سیزده سال قبل رفته بود تهران و پاسدار شده بود .
حاجی گفت اگر بخواهید براتون کار خوب سراغ دارم توی تهران و.... خلاصه من و چند نفر دیگه با حاجی اومدیم تهران . اولش خیلی ناراحت بودم اما وقتی پولهای آنچنانی گرفتم , کم کم عادت کردم . دوستام که از ده ما آمده بودند خیلی زود برگشتن و هیچی هم پول نگرفتن . اما من که موندم و ترقی کردم . کار من شعار دادن است , اول ها معنی خیلی از شعار ها را هم نمی فهمیدم , اما کم کم سیاسی شدم و الان به من میگن حاجی . ما طرفدار ولایت فقیه هستیم و جانفدای دکتر محمود احمدی نژاد , در همه تظاهرات با نظم و ترتیب شرکت میکنیم و پول حسابی میگیریم . در همین یکسال گذشته من شصت تومن پول گرفتم و در شهر تربت برای خانواده ام خونه خریده ام , حالا توی خونه ما تلویزیون رنگی هست و روی میز غذا می خوریم , زنم از وقتی من حاجی شدم و اومده شهر دیگه چادر نمی کنه و مانتو می پوشه . دختر بزرگم هم .














من اهل اینکه ادم بکشم و سنک پرت کنم و ... نیستم . من شعار میدم " جونم فدای رهبر " یا میگم " نوکر دربست رئیس جمهور " یا هر شعاری که از بلند گو پخش بشه . من توی روستا به زور هفته ای یکبار آبگوشت بزباش میخوردم حالا اینجا چلوکباب میخورم , من چه میدونستم ساندیس چیه , اما حالا تا کوکا نباشه نمی تونم غذا بخورم . عجب این تهران جای خوبیه , اگر میدونستم سیاسی ها هر روز گوشت میخورند اصلا دور و بر کارگری و کشاورزی نمی رفتم . از وقتی یک نیروی خالص سیاسی شدم هم گوشت و میوه میخورم هم پول میگیرم , تازه حاجی هم شدم , به ما گفتن هر بار که بر علیه کروبی شعار بدیم به اندازه زیارت کربلا صواب داره , چون او منافق است و دشمن ولی فقیه و خدا را قبول ندارد .
کار ما هم شرعی است هم قانونی , چون دستگیر نمی شویم و پول هم میگیریم . قرار شده برای روز قدس دو میلیون بگیرم , به شرط اینکه خوب شعار بدم . ما میخواهیم امریکا را بدبخت کنیم جون هم منافق است هم دوست کروبی است هم بی نماز است .............
این نامه حدود چهار صفحه بود که گزید ه ای از ان را آوردم . واقعا ساندیس خورها چه کسانی هستند ؟ آیا ساندس خورها نوادگان شعبان بی مخ ها هستند ؟ انسان می مونه چی بگه ! واقعا با وجود این ادم ها و این سطح فکر ما به آزادی و دموکراسی خواهیم رسید .