حق مسلم ما

اردیبهشت ۱۵، ۱۳۸۹

مجسمه ها دزدیده نشده اند . با مجسمه های جدید جایگزین میشوند !


به گزارش خبرنگار رسمی و غیر دولتی ما که خودش را با زحمت زیاد به شورای مرکزی کلان شهر رسانده بود و توانسته بود بعد از اتمام جلسه که پشت درهای بسته انجام شده بود با تنی چند از مسئولین ذیربط مصاحبه کند و نظر آنها را در مورد سرقت تندیس های شهر تهران و نتیجه جلسه محرمانه بپرسد .
لازم به ذکر است در این جلسه که امروز 14 اردیبهشت 89 ساعت 9 شب در سالن اجتماعات شهرداری تهران برگزار شد ، علاوه بر شهردار ، رئیس مجلس ، فرمانده کل سپاه پاسداران ، رئیس سازمان صدا و سیما ، وزیر اطلاعات ، فرمانده کل نیروی انتظامی ، نماینده هنری مقام معظم رهبری ، سردار سرلشگر حسن فیروز آبادی ، حضرت آیت الله العظمی تقی مصباح یزدی ، جناب اسفندیار رحیم مشائی و صادق محصولی و فرستاده ویژه سید مجتبی خامنه ای و تنی چند از مقامات حضور داشتند .
در خاتمه جلسه حسن اقا که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار فضول ما گفت .

هیچ مجسمه ای دزدی نشده است .... بعد از حذف 50 سال از تاریخ معاصر ایران از کتب درسی مدارس ، برای اینکه بچه ها با دیدن این مجسمه ها هاج و واج نمونند و بگویند این کیه که اسمش توی کتاب تاریخ نیست ، گفتند همه تندیس ها را از سطح شهر جمع کنید و مثل ساندیس بین عوامل زحمت کش خودی تقسیم ....بعلاوه ما همان نیروهای غیبی و سربازان امام زمان را داریم که چند ساعته بدون کمک هیچ کشوری توانستند عبد المالک دیگی را روی هوا بزنند اونوقت کسی جرات داره بیاد مجسمه چند صد کیلویی بلند کنه ، اونوقت ما نفهمیم . در سال گذشته شما شاهد بودید با یک عملیات محیر العقول بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاد یا یک گلوله شلیک کنیم هزاران روزنامه نگار و فعال مدنی و فعال سیاسی را دستگیر کردیم . حال یه کسی بیاد مجسمه بدزده و ما نفهمیم .
اما به منظور زیبا سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و یاد آوری مداوم و مستمر به شهروندان تهرانی که ما هستیم و مواظب خود باشید ، قرار شد مجسمه های زیر را از سنگ بتراشیم و در جاهای خالی مجسمه های غیر اسلامی قرار دهیم .

1- مجسمه آقا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای - که مردم بدانند ولی نعمت انها کیست
2- مجسمه آقا ولیعهد زمان حضرت ایت الله مجتبی خامنه ای - که مردم بدانند بعد از 120 سال ولی نعمت بعدی آنها کیست
3- مجسمه چاه جمکران - به منظور ارتباط مستقیم مردم با آقا امام زمان
4- مجسمه کهریزک - تا سران فتنه حساب کار خودشان را بکنند و مردم سبز بدانند ما هستیم
5- مجسمه بزرگ بانوی دو عالم حضرت پروفسور خانم فاطمه رجبی - بمنظور ارج نهادن به مقام شامخ زن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره زنانی که برای ... به دوبی صادرشان کردیم .
6- مجسمه جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد - رئیس جمهور مادام العمر مردمان رعیت ایران
7- مجسمه جناب عبدالقدیر خان پاکستانی - انرژی هسته ای حق مسلم ماست . و ساختن بمب اتم شرعا حرام است
8- مجسمه بافورکریستال بنیانگذار جمهوری اسلامی که اینکه رهبری با آن تدخین میکنند - بمنظور مبارزه دائم با گسترش مواد مخدر
9- مجسمه آلت تناسلی جناب سردار رادان و حسین طائب - بمنظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره تجاوزات لذتبخش جنسی و زهر چشم گرفتن از سبزها که اگه مواظب خودتان و خانوادتان نباشید ، در اوین ....
10- مجسمه سید حسن نصر الله با اسلحه - که مردم ایران بدانند نفت ایران متعلق به مردم فلسطین و لبنان است
11- مجسمه خودم ( سرلشگر فیروزابادی ) - هم سردار هستم ، هم میلی هستم ، هم وزین هستم ، هم فیروزه ای و خوشرنگم . قرار است تندیس ما جایگزین مجسمه باقر خان شود .

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته