حق مسلم ما

اسفند ۱۸، ۱۳۸۸

چرا مرضیه بیوه را صیغه نمی کنید ؟

... شامگاهان بعداز ادای فریضه نماز عشا به اوین می امد . دخترکان باکره ایرانی را یکی یکی صیغه میکرد و سحرگاهان با گلوله سربی آتشین قلب این معصوم بی پناهان را می دارنید ، بامدادان بعد از انجام غسل جنابت و ادای فریضه نمازجماعت صبح به امامت حضرت آیت الله خلخالی ، یکقطعه اسکناس آبی رنگ را داخل پاکت می گذاشت و به محل سکونت دخترکان کشته شده میرفت . در حالی که مادرانی گریان ولرزان ، به شوق بازگشت دختر بیگناهشان در پاشنه در چشم به رحمت الهی دوخته بودند میگفت : مرضیه را دیشب صیغه کردم و سحرگاه اعدام و این هم مهریه دخترتان ( 200 ریال ) . و آنگاه فخرفروشان با ذکر سلام و صلوات برمیگشت ....... حال او در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم میکند و به لطف الهی هر چه زودتر جهان را وداع کرده و به دیدار اربابش خمینی می شتابد ....




آری حسین شریعتمداری معروف به حسین شرفنداری در حالی در بیمارستان بستری است که پزشکان پاسدارش امیدی به بهبود وضع جسمی او ندارند . و عنقریب بمیرد و با شادی زفاف گونه قلب های میلیونها ایرانی را شاد کند .
همسرش مرضیه است ، اما نه از آن مرضیه ها که رضایتشان اذاله بکارت بود و پاداششان گلوله ولایت .ایشان که هیچگونه شباهتی اخلاقی با هیچ زن ایرانی ندارد و به عنوان بزرگترین زن ستیز معاصر شناخته شده است ، جانشین هلوی سرخ دکتر محمود احمدی نژاد ، در کابینه کودتائی اوست . این مرضیه خانم از اون مرضیه های مرفه و بی درد است . در دانشگاه مرفهین تحصیل کرده و برای رضایت در ازاله اش هزاان جوان بیگناه در خون خود غلطیده اند . و حال پاداش آنهمه خدمت را گرفته و بر چمبره وزارت بهداشت تکیه زده است . این مرضیه خانم از آنها نیست که دستمال زفافش گلوله سرخ سربین باشد .
اگر صیغه شدن خوب است و انسانی و اخلاقی و شرعی ، اگر صیغه شدن فریضه الهی است و انجامش به اندازه حج واجب صواب دارد ، اگر صیغه شدن نشان منزلت و شان و مقام زن اسلامی و ایرانی است .

چرا همیشه باید دخترکان بیگناه و اسیر ایرانی توسط عوامل ولایت صیغه شوند و به فیض الهی برسند .
چرا باید دخترکان و زنان کم بضاعت برای امرار معاش و سیر کردن یک وعده غذای خود و افراد تحت تکفلشان به این موهبت الهی دست یابند .
چرا همیشه باید زنان جامعه ایرانی مطعلق به گروه های خاص اجتماعی (زنان زندانی سیاسی ، زنان کم بظاعت اقتصادی ، دخترکان محروم اجتماعی) به این مهم تن دهند که راهی جز فرار از آن ندارند .

و چرا همیشه باید این ولایتمداران بی درد یا غارتگران بیت المال فاعلین این پیوند میمون و مبارک اسلامی باشند .


مگر نه این است که نمایندگان ذوب شده در ولایت ، قانون میگذرانند که برای تحکیم بنای خانواده ، مردان میتوانند بارها عقد دائم کنند و هزاران بار صیغه و متعه . و همان فحشا و فساد غربی را اسلامی میکنند . و حتی از دخترکان نوجوان مدرسه ای هم نمی گذرند .
مگر نه این است که امامان جمعه صیغه میکنند ( گلستانی تویسرکان ) و اساتید مجذوب ولایت ( مددی زنجان ) دانشگاهها را به متعه خانه بدل میکنند و سردارانشان با لباس فرم انتظامی ( سردار زارعی تهران ) صیغه هایشان را به جماعت به شکرانگاه حق میبرند و پاداش و ترفیع و جایزه میگیرند .
.......
.......
چرا تو ای برادر عزیزم ، چرا تو ای پدر مهربانم ، چرا تو ای دلیر پهلوان سبز ایران صیغه نکنی ؟
چرا تو ای جوان و نوجوان محروم از همه چیز ، ای پسر دلبندم ، صیغه نکنی ؟
چرا شما شیران وطلایه داران صبح آزادی و دموکراسی صیغه نکنید ؟
که این فریضه الهی است نه ممنوعیت قانونی دارد و نه محدودیت شرعی
من به عنوان یک زن اصیل ایرانی از همه دلیر مردان با غیرت و خانواده دوست ایران ، که افتخار هر زنی همسری آنهاست ، میخواهم همه با هم از مرضیه وحیدی دستجردی تقاضای صیغه یکساعته نمائید .
دیوار نویسی کنیم ، اسکناس نویسی کنیم ، با فرستادن ایمیل و SMS از همه مردان بخواهیم در یک اقدام یکدست خواهان همبستری و صیغه کردن ساعتی خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی هستیم .چهارشنبه سوری راصیغه نامه مرضیه کنیم
حال که جنبش سبز از روزهای جمهوری اسلامی بر علیه خودش استفاده میکند و دست به نافرنی مدنی میزند . در اقدامی مشابه و در پیوند با جنبش زنان ایران یک نافرمانی مذهبی کنیم .
ملایان را به آتش خودشان داغ کنیم . و جنایتکاران بستر مرگ را تا آخرین لحظه زندگی بلرزانیم .
ما میتوانیم چون سبزیم
.
.
.