حق مسلم ما

آبان ۲۰، ۱۳۸۸

از اسلام ناب محمدی ( شیعه ) خارج شدم ! خدا قبول کند

من مسلمان بودم ، من شیعه بودم ، مرجع تقلید داشتم ، اهل نماز و روزه و خمس و زکات بودم ، به حج رفته ام و سهم امام پرداخت میکردم . من یک مومن بودم . مرجع تقلیدم قبلا ایت الله خمینی بود ، تا امروزصبح مرجع تقلیدم ایت الله سیستانی بود .برای آخرین بار امروز صبح دو رکعت نماز صبح بجا آوردم ،در پایان نماز به خداوند گفتم دیگر شیعه و مسلمان نیستم . اما من به دلایل زیادی از دین مبین اسلام و مذهب شیعه خارج شدم .
بیش از سی سال است که در حکومت اسلامی زندگی میکنم . مدرسه و دانشگاه و محل کار و... همه اسلامی بودند . خمینی هم که می خواست اسلام ناب محمدی را در ایران برپا کند و آنرا به غرب صادر کند .
کسانی که خودشان را نمایندگان خدا بر زمین میدانند ، کسانی که خودشان را والیان شیعه متصور هستند ، کسانی که رهبران جهان شیعه هستند و میلیونها مقلد دارند .
امروزه به نام اسلام دخترکان و پسرکان دانشجو را می ربایند و آنها را حامله میکنند .
دانشجویان بی پناه را از طبقه سوم و چهارم خوابگاه با رمز یا فاطمه یا زهرا به بیرون پرت میکنند .
دانشجویان زندانی را با تخم مرغ و شیشه نوشابه و باتون یا امثال آن مورد تجاوز جنسی قرار میدهند .
با اتش اسلحه به سوی جوانان تیر اندازی میکنند و صدها ندا و سهراب را به خاک و خون میکشند .
ملت غیور و مسلمان و حق طلب را که برای باز خواست حق خود تجمع سکوت برگزار میکند را کتک میزنند و مادران ما را به ضرب باتون روانه بیمارستان میکنند .
مادران داغدار و پدران دلشکسته که فرزندانشان را در تظاهرات از دست داده اند را تهدید و ارعاب و بعضا کتک میزنند.
حتی به مردگان هم رحم نمی کنند و سنگ قبرشان که تنها دلخوشی خانواده هایشان است را خورد میکنند .و به آنها توهین میکنند .

با صراحت و وقاحت تمام میگویند میخواهیم مردمان یهود را بکشیم و کشور آنها را از نقشه پاک کنیم .

دخترکان شیعه و مسلمان ( زیبا رو و کم سواد ) را به بهانه اشتغال به کشورهای عربی صادر میکنند تا در فاحشه خانه های عربی در کشورهای سوریه و امارات و بحرین و قطر و لبنان به روزپی گری مشغول شوند و حوائج برادران عربی را برآورده کنند .

با واردات بی حد و اندازه مواد مخدر جوانان ایرانی را به منقر و آتیش دستبند زده اند .

با رمز یا علی (ع) آنچنان به غارت بیت المال مشغول شده اند که بسیاری از خانواده های کم درآمد برای تامین معاش خانواده خود ، رختخواب همسرانشان را برای دیگران پهن میکنند .
اینها و هزاران هزار جنایت دیگر ، حاصل تلاشهای حضرات آیاتی است که این روزها بوی گند و کثافتش از زیر بسیاری از عبا و عمامه ها نشت کرده و اسلام واقعی شیعه را به جهانیان نمایانده است . برخی از حضرات آیات چون خامنه ای و مصباح یزدی و صادق لاریجانی و ... مجریان و برنامه سازان این نظام مقدس شیعی هستند . و بسیاری از حضرات آیات چون سیستانی و ... با دیدن این همه جنایت سکوت کرده اند ، که سکوت علامت تائید و رضایت است .

نتیجه اینکه آنچه اتفاق می افتد و می افتاده است و ما خبر نداشته ایم ، همه و همه اصل اسلام شیعه ، و پایه فقه شیعی است .اسلام شیعه دقیقا همین چیزی است که الان در ایران و تهران ساری و جاری است .

لذا من از اسلام شیعه خارج شدم که نمی توانم به دین و مذهبی اعتقاد داشته باشم که پایه آن جنایت و کثافت است .

بازگشت به بالاترین

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

طرح مصور هدفمند کردن یارانه ها منتشر شد

.