حق مسلم ما

شهریور ۱۵، ۱۳۸۸

باز جو ( حاج آقا آزاده) : عاطفه امام مبتلا به مننژیت است


در پی انتشار اخباری مبنی بر دستگیری عاطفه امام توسط سربازان گمنام امام زمان ، جناب حاج اقا آزاده با شبکه یک سیما مصاحبه کردند و فرمودند :

خانم عاطفه مبتلا به مننژیت است و پزشکان حاذق زندان تائید کرده اند . ایشان توسط صهیونیستها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند قبل از دستگیری و شاهد این مدعا این است که شرتشان سبز رنگ بود و خودشان هم اعتراف کرده اند که اصل سند اعتراف در وزارت کشور محفوظ است. همچنین ایشان اعتراف کرده اند که شخص اقای اوباما از آمریکا با ایشان تلفنی صحبت کرده است و قول داده اگر این خانم انقلاب کند در ایران برایش یک دامن سبز مخملی از همان دامن های قشنگ خانم کلینتون بفرستد .
ضمنا ایشان اعتراف کرده که با محسن روح الامینی و سهراب اعرابی روابط نامشروع داشته است . و چای ضربات چاقو روی بازو و ران ایشان موجود است که این ضربات توسط دوست پسر ایشان ( اشکان سهرابی ) بعد از بر ملا شدن رابطه ایشان با دیگران بوجود امده است .
همچنین این خانم معترف است که در تظاهرات خرداد ماه گذشته ندا آقا سلطان را هل داده تا بیفتد جلو گلوله رشید مردان اسلام و کشته شود . و این خانم اعتراف کرده که خودش با دستان خودش ترانه موسوی را اتش زده است و دلیلش هم نوعی حسادت زنانه بوده که چرا تو خوشگلتر هستی .
دندان های این خانم شکسته است و دلیلش تصادف دو سال قبل ایشان با یک کامیون 18 چرخ که از قزوین به طرف تهران در حرکت بوده می باشد .
ایشان در حال حاضر در سلامت کامل در یک سوئیت اختصاصی در شمال تهران (حوالی اوین ) زندگی میکنند .
این مطالب را عرض کردیم که بگیم هنوز باز جویی شروع نشده ایشان عیبناک است و فردا کسی ننه من غریبم در نیاورد . و من الله التوفیق
.
.
.