حق مسلم ما

فروردین ۲۵، ۱۳۸۸

ریاست محترم بزرگترین باند اغفال انتخاباتی زنان زیبا ، مردان فقیر و جوانان کم تجربه در تهران بزرگ دستگیر شد !



به همت سربازان گمنام امام زمان و پرسنل فعال و همیشه در صحنه نیروی انتظامی ایران سر کرده بزرگترین شبکه تقلب و اغفال مردم در جهت سو استفاده و تشویش اذهان عمومی برای تشویق افکار عمومی در محدود کردن و قرنطینه نمودن خواست عمومی جامعه و دخالت مستقیم در رای و نظر مردم ، در تهران بزرگ دستگیر و به امت همیشه در صحنه معرفی گردید .


سردار سرتیپ احمدی مقدم که خواست نامش فاش نگردد ، در مصاحبه تلویزیونی در حضور بیش از یکصد دوربین و میکروفون خبرنگاران اعلام کرد ، در پی شکایات و اعتراضات مردمی در سراسر ایران اسلامی ، دلیر مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با یک عملیات از قبل طراحی شده موفق شدند ، فرد بد ترکیب ،انتر شکل ، و بد چهره ای به نام ( م - الف ) که خود را سر کرده گروهک تخریبی انتخابات مینامید را دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح دهند .


وی اضافه کرد این فرد و هوادارانش ، از بیش از سه سال قبل با سفرهای گوناگون کوتاه و بلند مدت به اقصی نقاط ایران و دادن رشوه سعی داشته مردم را اغفال کند تا به نفع جناح او در انتخابات شرکت کنند .


سردار احمدی مقدم گفت از منزل و ماوای نامبرده بیش از 250 هزار تن سیب زمینی - تعداد 1388 فقره تراول چک یک میلیون ریالی جعلی - تعداد 1388 فقره چک بانک پانصد هزار تومانی جعلی - تعداد 1388 عدد سکه بهار آزادی کامل - 1388 عروسک دارا و سارا - تعداد 1388 دستگاه دوچرخه بچه گانه و مقدار متنابه زیادی رشوه دیگر کشف و ضبط شده است . نامبرده اشاره کرد انگیزه دستگیر شده از این کار گرم کردن تنور انتخابات به نفع جناح بالادستی ها بوده و او میخواسته با اغفال مردم ایران باز هم جناح رادیکالش در انتخابات آینده برنده شود .


همچنین فردی را به نام ( ص - م ) در حالی دستگیر کردیم که با لباسی مزین به اسکناسهای رنگارنگ در روی مبلی لم داده بود و با دستگاه پول شمار سرقتی از بانک مرکزی پولهای خودش را میشمرد . در منزل وی چند فقره مهر جعلی وزارت کشور و اوراق بهادار جعلی متشابه اوراق وزارت کشور کشف و ضبط شد . که احتمالا از میلیاردر هایی بوده که میخواسته اسکناس را بجای تعرفه انتخاباتی جایگزین نماید .

سردار گفت ترفند بعدی این گروهک استفاده از تخم مرغ و واکس کفش بجای سیب زمینی بوده که موفق نشدند .

سردار احمدی مقدم بیشتر از این چیزی نگفت و اضافه کرد سربازان وطن در جای جای دنیا مشغول تقیب و گریز باقیمانده این گروهک هستند . و از خبر نگاران خواست جایی نامش فاش نشود .

اطلاعات جامعتر بزودی اعلام خواهد شد . پایان خبر