حق مسلم ما

آذر ۱۷، ۱۳۸۷

نامه تاسف برانگیز جمعی از خانواده های فقیر ایرانی به شاه عربستان






حضورمحترم آقا ی ملک عبدالله العزیز پادشاه کشور عربستان سعودی

سلام بر پادشاه عربستان سعودی . اقای پادشاه من نمی خواهم زیاد وقت شما را بگیرم و برای همین زود میروم سر اصل مطلب .
شما مسلمان هستید و خادمین حرمین شریفین هستید . در اسلام آمده که اگر مسلمانی صبح را به شام برساند و در فکر همسایه فقیر خود نباشد همانا مسلمان نیست .
در آستانه عید سعید قربان هستیم و همه مسلمانان میدانند که در این روز بیش ازچهارمیلیون گوسفند و گاو در کشور شما قربانی میشود . ما هم که همسایه شما هستیم و در ایران زندگی میکنیم .اگر چه سران حکومت ما بخش اعظم درامد کشور ما را صرف بر هم زدن آرامش بین شما اعراب محترم میکنند و همه روزه باعث میشوند دهها مسلمان عرب از لبنان تا عراق توسط مزدوران جمهوری اسلامی به کام مرگ بروند و با این کارشان باعث شده اند شما مسلمانان اهل تسنن از ما رنجیده شوید . آگاه باشید که ما ملت تحت ظلم ملایان در فقر زندگی میکنیم و خدا میداند که هر ششماه هم نمی توانیم گوشت بخوریم .
خواهش میکنیم این گوشتهای قربانی را از سر انسان دوستی رایگان به کشور ما بفرستید تا هم ما یک وعده گوشت خورده باشیم و هم خیر گور اموات شما صلوات بفرستیم .
امید است در آینده با مرگ سران رژیم اشغالگراسلام نمای ایران و جایگزین شدن حکومت منتخب ایرانی که البته از دیکتاتوران اسلامی نخواهند بود لطف و انسانیت شما را جبران خواهیم کرد .

10آذر1388- جمعی از خانواده های فقیر تحت ظلم حکومت اسلامی - ایران

--------------------------------------------------------------------------------



عکس ملک عبد الله ( عکس بالا )در صفحه اصلی نیست . واقعا که تاسف انگیز است . این نامه به سفارت عربستان فرستاده شده است .
منبع اصل نامه به زبان عربی اینجاست http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%