حق مسلم ما

آذر ۰۷، ۱۳۹۴

حیات وبقای داعش به سود کیست ؟

غربی ها و شرقی ها میگویند داعش نفت می فروشد و منابع مالی خودش را تامین میکند . این نفت را از کجا می آورد , چرا اینهمه جنگنده غربی و شرقی چاه نفت داعش را نمی زنند ؟؟؟؟ غربی ها یکماهه صدام و قذافی را انداختند حالا از پس گروهک  داعش بر نمی آیند چرا ؟
یا داستان چاه نفت یک دروغ بزرگ است و نمی خواهند بگویند پول عربستان سعودی در داعش هزینه میشود , یا دوام و بقای داعش برایشان منفعت دارد .
چرا مسیر صادرات نفت داعش را دنبال نمی کنند تا ببینند چه کسی نفت از داعش میخرد ؟
سالهاست که پول عربستان سعودی صرف طالبان افغانستان میشود و مدیریت این سیستم بر عهده آی اس آی پاکستان است . حالا هم پول عربستان سعودی صرف داعش میشود و مدیریت این سیستم با رجب طیب اردوغان است .
اینطوری هم پول عربستان ته میکشد , هم اسلحه های غربی فروخته میشود هم نبردهای فرقه ای و مذهبی و ... در منطقه تازه میماند تا در صورت لزوم دوباره جنگ شود .
نه غربی ها و نه شرقی ها هیچکدامشان در اندیشه زنان و مردان گرفتار این جنگ نیستند و هیچکس دلش به حال این مردم که هر روز کشته میدهد و مورد تجاوز قرار میگیرد نیست .
بیسوادی و جهل مردمان خاورمیانه که ناشی از همین جنگهای اینچنینی است سیکل معیوب کشت و کشتار را همیشه زنده نگه میدارد . کودکان شمال عراق و سوریه و افغانستان و... زیر همین تیر و ترکشها بدور از دبستان و دبیرستان بزرگ میشوند و تحت تعالیم مذهبی افراط گرایانه رشد میکنند و آماده میشوند تا اسلحه بدست گیرند , زمانی که زورمندان آمریکا و روسیه و در یک کلمه غربی ها بخواهند .
نبرد با داعش یک بازی ایکس باکس است که پوتین و اوباما انجام میدهند , عربها و ترکها و کردها و... این وسط مفت مفت قربانی میشوند .
فلسفه حمایت بی حد و مرز آمریکا از اسرائیل همین بوده که هر وقت خواستند یک جنگ راه بیندازند , کشته ها یا مسلمان هستند یا یهودی اما منافع متوجه غربی هاست . حالا گرفتاری غرب زیاد شده با یک جنگ اعراب و اسرائیل مشکلشان حل نمی شود باید دامنه جنگ وسیع تر گردد . لذا القاعده و طالبان و داعش و...
آیا میدانید با شلیک 20 گلوله کلاشینکف یک شغل در اروپا و آمریکا ایجاد میشود یا یک شغل پایدار میماند ؟
آیا میدانید تحصیلکردگان همین مناطق جنگی پناهنده اروپا و غرب میشوند , هزینه تحصیل یک کودک تا پایان دانشگاه چقدر است ؟
آیا کسی میتواند منافع زورمندان غربی و شرقی که به قیمت از بین رفتن هزاران هزار انسان و نابود شدن زیر ساختهای یک کشور تمام میشود را روی کاغذ محاسبه کند ؟
اصلا کسی میداند در منطقه جنگی شمال عراق و سوریه چه کسی با جه کسی میجنگد ؟

اروپائیان , آمریکائیهایی و روسها همیشه دنبال کشت و کشتار در خاورمیانه بوده اند تا سلاح بفروشند و برای بازسازی بعد از جنگ قرارداد ببندند و خلاصه از جان و مال و ناموس دیگران برای خودشان برج و بارو درست کنند , نبرد با داعش افسانه ای بیش نیست و تا زمانی که مردمان منطقه خاورمیانه از خواب بلند نشوند این سیکل ادامه خواهد داشت , تا هنگامی که پادشاهان بیسواد و عیاش عرب  و رهبران اسلامی منجمد الفکری مثل خامنه ای و اردوغان حاکمان ملتهای منطقه باشند , یا دست نشاندگان غربی ها بر این مردم حکومت کنند , نه ریشه این جنگها خشک میشود و نه دیکتاتوری و استبداد دامان این مردمان را رها میکند . از ماست که برماست