حق مسلم ما

مرداد ۰۸، ۱۳۹۴

جانشین ملا محمد عمر رسما تعیین شد


بعد از اینکه مقام‌های طالبان تایید کردند که ملا محمد عمر، رهبر گروه طالبان دوسال پیش بر اثر بیماری سل در گذشته و در افغانستان به خاک سپرده شده‌است. اجلاس خبرگانشان برای تعیین رهبر جدید در کراچی تشکیل شد و دقایقی قبل رسما اعلام کردند این مجلس با اکثریت قاطع از بین نامزدهای کاندید شده که تعدادشان بیش از ده نفر بود حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و فرمانده تروریستهای اسلامی را به جانشینی ملا محمد عمر انتخاب کرده است .
این درحالی است که آسدعلی با ابوبکر البغدادی  , ایمن الظواهری, حسن نصر الله , بشار السد , ملا اختر محمد منصور , و وکیل احمد متوکل رقابت شدید داشته است .
در آغاز این اجلاس ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان که ریاست خبرگانشان را در دست داشت به ذکر خاطره ای از ملاعمر پرداخت و گفت " خدمت ملا رسیدیم و گفتیم حالا اگه شاید یه وقتی شما نباشید ما کسی را نداریم و ملا فرمود چرا ندارید ؟ چرا ؟ آقای خامنه ای ."

در حال حاضر علاوه بر ایران  ولایت امری بلاد عراق , سوریه , یمن , بحرین , افغانستان , فرانسه , آلمان و بخش  از آمریکا ( بعد از کوتاه آمدن بلال حبشی در مذاکرات وین ) بر دوش حضرت آیت الله خامنه ای قدس الله نفس ذکیه میباشد .