حق مسلم ما

آبان ۱۸، ۱۳۹۳

کار تمام نشده , ضمن تشکر از FIBA باید آنها را بیشتر زیر فشار گذاشت

کمپین های جوانان ایرانی خارج و داخل اثر گذار بود . همین ایمیلها و تلفن ها به فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر حذف ایران و بیرون انداختن ایران از فدراسیون جهانی والیبال بی اثر نبوده است . با دستگیری دختر 25 ساله انگلیسی - ایرانی که فقط برای تماشای بازی والیبال به استادیوم ورزشی رفته بود , اوج بی غیرتی مسئولان مسلمان ایران را نشان داد !
داعشیان حاکم بر ایران با دستگیری غنچه قوامی علاوه بر فاشیست بودن اسلام , قصاوت قلب سربازان اسید پاش اسلامی را به جهانیان نشان دادند ! اگر چه این روزها غنچه قوامی در اعتصاب غذای خشک بسر می برد و امید به آزادی او نیست , اما به همه جوانان نا امید ایرانی که در دانشگاههای سراسر دنیا تحصیل میکنند ثابت کرد , همین کمپین های کوچک و ایمیلهای مشابه و تکراری بی اثر نیست و فدراسیون های جهانی نمی توانند از کنار این مسائل بی تفاوت بگذرند .

رئیس فدراسیون جهانی والیبال (FIBA) با ارسال نامه ای به فدراسیون والیبال ایران، میزبانی مسابقات والیبال نوجوانان جهان را از ایران پس گرفت.
اما هنوز کار تمام نشده و ضمن تشکر از FIBA باید آنها را بیشتر زیر فشار گذاشت . باید انقدر بر فدراسیون جهانی والیبال و اسپانسرهای آن فشار آورد تا نام جمهوری اسلامی از این فدراسیون جهانی حذف شود .

راههای مفید و موثر در فشار آوردن بر  جمهوری اسلامی  ضد زن , ورزش ستیز

1- به فدراسیون جهانی والیبال ایمیل بزنید
2- با مراجعه به وبسایت فدراسیون جهانی , به اسپانسرهای اقتصادی انها ایمیل بزنید و بگوئید از تروریست ضد زن حمایت میکنید
3- در هر جای جهان که هستید به فدراسیون والیبال همان کشور و تیم های مطرح والیبال همان کشور زنگ بزنید و یا ایمیل بفرستید
4- در هر شهری در دنیا زندگی میکنید , به نماینده همان شهر در پارلمان آن کشورمراجعه کنید و آنچه بر غنچه قوامی میگذرد را بازگو کنید
5- در هر کشوری که هستید به برنامه های ورزشی زنده ( والیبال ) که پخش میشود زنگ بزنید و در نهایت ادب و احترام از فدراسیون جهانی والیبال اعتراض کنید و صدای زنان محروم ایران باشید
6- برای روزنامه های ورزشی , مجلات و... ایمیل بفرستید
7- از شهروندان غیر ایرانی خواهش کنید در تجمعات به شما بپیوندند
8- هر کاری که به فکرتان میرسد انجام دهید , اما بسیار آرام و منطقی و بدور از هارت و پورت الکی .
همه این کارها را خیلی ها که عضو کمپین آزادی غنچه هستند انجام داده اند, نویسندگان این مقاله هم بارها این کار را کرده اند . شما هم انجام دهید . مهم نیست آمریکا هستید یا آفریقا یا ژاپن هر جا هستید این کار را بکنید . اما مراقب باشید قوانین کشور محل اقامتتان را زیر پا نکنید . ما پیروزیم چون حق با ماست .

جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد زن ایرانی به استادیوم برود . اگر موفق شویم در فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی را زمین گیر کنیم . مطمئن باشید در فدراسیون فوتبال هم خواهیم توانست جمهوری کثیف اسلامی که از ورزش استفاده ابزاری و سیاسی میکند را مجبور به کاری کنیم که مراجع فاشیست اسلامی دوست ندارند .
جمهوری اسلامی یا باید ورزش را تعطیل کند که نمی تواند , یا آدم شود که بعید است .  سقوط حکومت اسلامی آرزوی همه ایرانیان است .