حق مسلم ما

بهمن ۰۳، ۱۳۹۲

مرگ مشکوک بیماران خاص بر ثروت ولایتمداران اسلامی می افزاید !

برای استخدام شدن در مراکز بهداشتی و بیمارستانی ایران , خانواده های شهدا , روحانیون و سرداران در الویت هستند , ولایتمدار بودن و اطاعت محض از ولی فقیه زمان در کنار شعیه بودن و امام پرستی رکن اول استخدامی در تمام مراکز پزشکی ایران است . این روزها بیزینس جدیدی برای این فرزندان سرداران و جمیع کارکنان ولایتمدار این مراکز بوجود آمده و ثروتهای باد آورده زیادی را به این مخلصان اصلی ولایت سرازیر نموده است ! اسمش دزدی نیست , اسمش قسم حضرت عباسی است . این ولایتمداران با دزدیدن داروهای بیماران فوت شده ( که مرگشان هم مشکوک است ) و فروش آن در بازار آزاد خدمت بزرگی به اسلام و مسلمین میکنند . لازم نیست غرب وحشی ما را تحریم غذایی و دارویی کند , پزشکان و پرستاران و کارکنان ولایتمدار خودشان خوب بلد هستند چگونه تحریم کنند و چگونه ستونهای کاخهای فرنگستانیشان را با خون بیماران بی نوا آبیاری کنند .
سرطان , ایدز , ام اس , لپوس و.... را بیماریهای خاص می نامند ! هزینه این بیماریها بسیار بالا و مبتلایان به این بیماری ها و خانوادهایشان را تا مرز ورشکستگی اجتماعی واقتصادی می کشاند .

ناپدید شدن داروهای بیماران در بیمارستان‌های ایران که گفته شده برخی پرسنل بیمارستان پس از فوت بیماران این دارو‌ها را برداشته و در بازار آزاد به قیمت‌های گزافی می‌فروشند، مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت. به گزارش روزنامه قانون، محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران دراین باره اظهار داشت: «این مشکل از آنجا نشات می‌گیرد که باید بیمارستان‌ها تمام دارو‌ها و لوازم مصرفی را خودشان تهیه کنند و بیمار نباید چیزی از بیرون از بیمارستان تهیه کند.»
خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشته است: «یکی از مراجعان جلوی در یکی از داروخانه‌ها عنوان کرده خدا می‌داند طی مدتی که برای همسرم به بیمارستان می‌رفتم با یکی از پرستاران آشنا شدم که به من هشدار می‌ داد و می‌گفت: برخی از پرسنل، مواقعی که بیمار فوت می‌کند دارو‌هایشان را بر می‌دارند و در بازار آزاد بالای ۵ تا ۶ میلیون می‌فروشند، مواظب دارو‌هایی که با این همه زحمت تهیه می‌کنید باشید.» Source


 پیدا کنید پرتقال فروش را ؟؟؟؟؟