حق مسلم ما

دی ۰۹، ۱۳۹۲

سران فتنه اقتصادی چه کسانی هستند ؟

در سی و چند سال گذشته شاهد دستگیری شهرام های جزایری تا بابک های زنجانی بوده ایم . کسانی که با پشت گرمی بعضی ها , تحریم ها را دور زده اند , پولشویی کرده اند , به تروریستهای منطقه پول رسانده اند , درامد نفت را به کشور مثلا باز گردانده اند و خلاصه اینکه وزیران اقتصاد زیر زمینی بوده اند . گاهی آنها را ناجی خطاب میکردند از انها که واردات اسلحه در زمان جنگ را مدیریت میکردند تا انها که نفت ایران را می فروختند , بعضی اوقات هم آنها را اختلاسگر و فراری و غارتگر بیت المال در صدا و سیما خطاب میکنند و میکردند .
این مفسدان اقتصادی یا ناجیان حکومت ولیعصر چگونه بوجود می آیند ؟ با چه پشت گرمی ؟ اگر بعضی ها حامیان و مشوقان و تکیه گاهشان نباشند چگونه میتوانند اینقدر رشد کنند ؟
میگفتند شهرام جزایری بستنی فروش بوده و بابک زنجانی پوست فروش و صادق محصولی عرق نعناع می فرحته و حالا شده اند میلیاردر و.... !
اگر اینها بدون پشتوانه سران اقتصادی نظام و بدون حمایت دولت و مقامات عالی رتبه فساد میکرده اند , که باید گفت گلی به گوشه جمال دولت و جکومتی که نمی داند در سرزمین امام زمانش چه میگذرد و اگر هم با نظر مساعد رهبری و امثالهم بمنظور حفظ و بقای نظام مقدس اسلامی بسیجی اقتصادی بوده اند , چرا سران فتنه اقتصادی نظام اسلامی آنها را قربانی میکند ؟ این سران فتنه چه کسانی هستند ؟
در دایره سیاست , سعید امامی و برخی دیگر قربانی قتلهای زنجیره ای شدند تا مردی که همه چیز میدانست حذف شود و لایه های بالاتر نظام بخطر نیفتند و حفظ نظام از اوجب واجبات گردد .
در دایره فرهنگ ,هنر, حوزه ,  ورزش و.. از این بازیها دیده ایم که کسانی اسماعیل نظام میشوند و در مسلخ نظام قربانی ! اما سئوال اینجاست که چرا نظام نوچه های اقتصادی اش را پر پر میکند ؟ چرا ایرانی ها درس نمی گیرند و مرتب این سیکل تولید افراد دور زن ادامه دارد ؟
واقعا وزیر اقتصاد زیر زمینی دولت بنفش روحانی چه کسی است , تا تحریم ها را دور بزند به حزب الله کمک کند و پول عملیات انتحاری را پرداخت و مدیریت کند ؟ کدام بستنی فروش یا چرم فروشی پوست ملت را به بهانه حفظ نظام خواهد کند ؟
ایران به کجا می رود ؟