حق مسلم ما

آذر ۱۲، ۱۳۹۲

اعضای باند انقلاب نارنجی دستگیر شدند !

صبح امروز با حمله مسلحانه سپاه پاسداران امام زمان به خانه تیمی مجازی موفق شدند اعضای باند انقلاب نارنجی را دستگیر و بار دیگر کشور امام زمان را از یک فتنه سقوط نجات دهند . در اولین اعترافات یکی از اعضا ( موسی زاده ) اعتراف کرده که صهیونیست است و از اسرائیل پول میگرفته و میخواسته انقلاب نارنجی راه بیندازد . این باند برانداز در کانون هنرمندان و حتی هیئت وزیران هم نفوذ داشته اند و جاسوسی میکرده اند .
قاضی القضات شهر در ادامه سخنانش اعلام کرد در کشور بنفش و سبز چرا باید رنگ نارنجی وجود داشته باشد ؟ ...؟ چرا ؟ این باند مخوف و فتنه گر در زیر لوای فناوری و ارایه خدمات فنی و مهندسی کامپیوتری و تکنولوژی موبایل با اتکا به صهیونیست ها و آمریکای جهانخوار میخواسته اند در ایران انقلاب آنهم از نوع نارنجی اش راه اندازند که شکر خدا توسط سرداران امام زمان دستگیر و به چنگال عدالت سپرده شده اند . نامبرده اضافه کرد در این عملیات هیچکدام از پاسداران کشته نشدند و خصارت جانی و مالی برای سپاه اسلام نداشته و کلیه اعضای اصلی فتنه گر در یک طرف العین دستگیر و روانه کهریزک زمان شدند .
قاضی گفت : با توجه به اینکه دستگیر شدگان از مهندسین جوان ایرانی بوده اند احتمال دارد این باند مخوف به نیروگاه هسته ای هم نظر بد داشته باشند و حتی در شهر پیشنهاداتی هم به دانشمندان هسته ای داده باشند که الان اعتراف نکرده اند اما کاری میکنیم که تا سه روز دیگر به همه چیز اعتراف کنند !  قاچاقچی بودن و استفاده ازمواد مخدر و ارتباط نامشروع هم که حتما دارند . .....!
اصل خبر :
فعالان در تبعید میگویند : به دنبال انتشار خبر بازداشت 7 نفر از نویسندگان و اعضای فنی تارنمای “نارنجی” که در حوزه اطلاعات و فن آوری، فعالیت می کند، عصر امروز سه شنبه 12 آذر 91، این وبسایت از دسترس خارج شد. بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، امروز سه شنبه به دنبال انتشار خبر بازداشت آقایان علی اصغر هنرمند، عباس واحدی، علی رضا وزیری، محمد حسین موسی‌زاده و خانم ها نسیم نیکمهر، ملیحه نخعی، سارا سجادپور؛ که همگی از همکاران سایت نارجی بوده اند؛ این وبسایت از دسترس خارج شد.