حق مسلم ما

آذر ۰۶، ۱۳۹۲

بیماری ایدز در خانه کودکان کار !

به لطف و مرحمت نظام مقدس اسلامی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله , بیماری ایدز در خانه کودکان بی پناه و محروم ایرانی  زده است . با همت حضرت امام خامنه ای ( ص ) و تمام نوادگان حضرت امام غایبش , اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران به جایی رسیده  که برخی  کودکان ( مطابق ویدیوی زیر ) برای تامین معاش خانواده آستین بالا زده اند و کار میکنند . اغلب این کودکان در آشغالی ها و جاهای کثیف برای بدست آوردن یک لقمه نان به جمع آوری فلزات و سایر بازیافتی ها مشغول هستند , که غالبا پاتوق معتادان اصیل اسلامی تزریقی است , کافیست کودک فقیری که کفش مناسب ندارد بر سرنگ آلوده ای قدم بگذارد و هزاران مواهب اسلامی تنها به یکی از آنها ( ایدز ) دست یابد , البته هپاتیت  , طاعون , سل وسایر بیماریهای واگیر وحشتناک هم در انتظار اوست . و بدون تردید این از اثرات حکومت دینی است . همان حکومتی که روح الله اش در آغاز خلافت اسلامی فریاد میکشید " دلخوش نباشید که زندگی شما را بهبود می بخشیم و برایتان خانه میسازیم و... "
تعجب نکنید که می گویم معتادان اصیل اسلامی , در هیچ جای کتاب الهی شیعیان مطلبی به مواد مخدر و اعتیاد اختصاص ندارد حال آنکه به شرب خمر اشاره میکند . جمهوری اسلامی برای خانه نشین کردن مردم با توزیع گسترده مواد مخدر جلوی اعتراضات بر حق مردم را گرفته است .
معاون وزیر بهداشت ( دکتر علی‌اکبر سیاری ) با اعلام نگرانی از بروز و شیوع ایدز در کودکان کار و خیابانی به مطالعه انجام شده بر روی یک هزار کودک خیابانی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس این مطالعه، شیوع ایدز در کودکان مورد مطالعه 4.5 درصد بوده است. این در حالی است که شیوع این بیماری در جمعیت عموم کشور یک دهم درصد است. بر این اساس می‌توان گفت شیوع ایدز در کودکان کار و خیابانی 45 برابر جمعیت عادی است.

معاون وزیر بهداشت گفت: به این ترتیب می‌توان گفت که کودکان کار و خیابانی، معتادان تزریقی و روابط جنسی ناسالم زنگ خطر ایدز در کشور هستند سیاری در ادامه اظهارداشت: از آنجا که این بیماری و این عفونت مربوط به رفتار پنهان مردم است، دو نگرانی داریم. معتادان که برای رفع نیازهای خود ممکن است به روابط جنسی ناسالم و تزریقات با سرنگ مشترک اقدام کنند و همچنین جایگزینی روانگردانها و محرکها به جای مواد اعتیادآور سنتی.