حق مسلم ما

آبان ۳۰، ۱۳۹۲

وضعیت برخی از ایرانیان داخل , ایرانیان خارج

به تصاویر زیر خوب نگاه کنید , 10 عکس سیاه و سفید متعلق به یک خانواده در داخل ایران است و 9 عکس رنگی متعلق به یک خانواده در خارج ایران . جمهوری اسلامی کاری کرده که ایرانیان نه در داخل و نه در خارج آب خوشی از گلوشان پایین نرود . تا جمهوری اسلامی باشد , فقر و فساد , فحشا و اعتیاد , اختلاس و دزدی , فقر و تورم , بیکاری و اعدام و در نهایت مذاکره 1+5 ادامه خواهد داشت . زیرا که....
راه نجات ملت ایران نه خانه نشینی و تن به ذلت دادن است ونه ترک وطن کردن ! باید حقمان را با دستان خودمان از حکومت ملایان بگیریم . نه غربی ها دلشان به حال ما می سوزد و نه ملایان به انچه میگویند ایمان دارند .  پدرانمان حقشان را از شاه گرفتند و با غفلت و سادگی آنرا به بزرگترین گرگ زمانه بخشیدند تا برایشان خانه مجانی و اتوبوس مجانی و ... بسازد . آری به اتفاق میتوان ملت ایران را از اسارت اسلامی ملایان نجات داد .









تصاویر زیر بخوبی نشان میدهد که وضعیت سیاسی , اجتماعی , اقتصادی و امنیتی در ایران  , کار را به جایی رسانده که مردم برای فرار از آن شرایط تن به این مسافرتهای خطرناک میدهند ! از اندونزی با این وضعیت عازم جزیره کریسمس در استرالیا میشوند . شاید نمی دانند که با رسیدن به استرالیا باید به گینه بروند و با اقوام بدوی آنجا همشهری گردند .
حقوق بشر را چشم آبی های مو بلوند برای خودشان تعریف کرده اند , سیاه چشمان مو مشکی حقوق بشر ندارند , در هیچ کجا ..!