حق مسلم ما

شهریور ۲۵، ۱۳۸۸

حالا همه دنیا میدانند پاسداران خامنه ای لواط کارند واسلام نابشان آکنده از تجاوز جنسی است !


این روزها مهم‌ترين خبر رسانه‌های استراليا درباره‌ی دنيس فرگوسن (سردار پاسدار دنیس فرگوسن ) ا‌ست که بعد از 14 سال از زندان آزاد شده. اصل خبر به زبان انگلیسی اینجا است .
جرم او اين بوده که 14 سال پيش سه تا بچه را دزديده و برده توی يک متل در کوئينزلند و بهشان آزار جنسی رسانده و تجاوز کرده. حالا به ابتدای اسم ايشان يک صفت (Paedophile) هم اضافه کرده‌اند . بعد از آزاد شدن از زندان آمده بوده توی بريزبن زندگی کند اما هر جا رفته با اعتراض ساکنان محل روبرو شده و دست آخر رفته است سيدنی. باز توی سيدنی هم مردم محلی که فرگوسن در آنجا سکونت داشته معترض دولت ايالتی شده‌اند که اين بابا مورد اطمينان نيست و ما می‌ترسيم در کنار او زندگی کنيم. حالا فرگوسن تبديل شده به يک گرفتاری برای دولت فدرال چون نمی‌دانند با او بايد چه کار کرد. جالبش هم اين است که ديروز او را ديده‌اند که داشته توی خيابان‌های سيدنی برای جمع آوری اعانه برای بچه‌های ديابتی اسباب بازی می‌فروخته. رسانه‌ها افتاده‌اند به جان انجمن ديابت استراليا و پليس ايالت نيوساوث ولز که اين بابا با چنين سابقه‌ای را فرستاده‌ايد اسباب بازی بفروشد؟ امروز در يک برنامه‌ی صبحگاهی راديو درباره‌ی او با مردم و کارشناسان حرف می‌زدند. هر شنونده‌ای هم يک نظری می‌داد. تا رسيد به يک نفر که اصلا نظری که داد باعث خنده‌‌ی مجری و کارشناسان شد.
گفت اين بابا را که هر جا بفرستند همين داستان درست می‌شود که مردم از همسايگی با او شکايت می‌کنند. کسی هم که به او کاری نمی‌دهد بنابراين زندگی‌اش هم نمی‌گذرد. راه درستش اين است که او را به دولت جمهوری اسلامی ايران معرفی کنيم که به او کار بدهد چون دولت جمهوری اسلامی اينروزها از اين مشاغل زياد دارد.

آفرین بر شیخ اصلاحات که اینچنین لک ننگ دولت کودتایی و اجنبی ساخته ایران را به جهانیان نمایاند . حالا همه مردم دنیا میدانند اسلامیون خامنه ای لواط کارند ، متجاوز جنسی هستند و صادر کننده اسلام ناب سید علی خامنه ای به جهانند .
.
.