حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۸

برای جلو گیری از بارداری راههای دیگری هم هست . فقط یکشب سکس نکنید !


همیشه و در همه دنیا پیشگیری مقدم بر درمان است . یکی از مشکلات مردان ایرانی زایمان است .عموما مردان ایرانی یا زنان سرپرست خانواده در داخل ایران سالی 120 یا 140 بار زایمان طبیعی دارند و به همین تعداد زایمان سزارینی و گاهی هم کورتاژ ( سقط ) میکنند . و بیچارگان حتی آخ هم نمی گویند .
دولت فخیمه جمهوری صد در صد اسلامی هر چهار سال یکبار برای جلوگیری از بارداری ناخواسته در بین زنان و مردان یک نمایشنامه ای که شبیه خیمه شب بازی است اجرا میکند و از مردم میخواهد که نوع کاندوم مصرفی را انتخاب کنند تا در چهار سال آتی از بارداری تحمیلی خلاصی یابند . اسم این نمایشنامه را هم انتخابات گذاشته اند .
فشارهای اقتصادی و نابرابری های اجتماعی و اجرای قوانین 1400 سال قبل در ایران امروز , همراه با تبعیض قومی و مذهبی باعث میشود گاه مسئولان زندگی تا روزی دو زایمان هم داشته باشند و لذا انتخاب کاندوم خیلی مهم است .
امسال هم مثل سنوات گذشته انواع کاندوم را به مردم نمانده اند و ما بر خود لازم میبینیم خلاصه ای از خواص کاندومهای ارائه شده را برای روشن شدن اذهان عمومی تشریح کنیم . باشد که در انتخاب کاندوم کم کننده شما باشد .
1- کاندوم قرمز : این کاندوم از پلاستیک آغشته به اورانیم غنی شده ساخته شده است .این یک کاندوم چند منظوره است . و برای همین بسیار بسیار تبلیغات جور واجور دارد . از آن میشود بعنوان بادکنک در جشن ها هم استفاده کرد . ضمنا عطری است و معطر به بوی عطر ولایت است . رایگان در اختیار عموم قرار میگیرد و برای همین خانوارهای کم درامد طرفدارش هستند . بر روی آن دعای صبر نوشته شده ( گزیلوکائین اسلامی ) و تاثیر تاخیری دارد . این کاندوم از حدود 4 سال قبل به بازار آمد و بخاطر تنها ایرادی که دارد برای خانواده ها مشکل ساز شد , این کاندوم عموما در آخرین لحظات استفاده پاره میشود و کار دست صاحب بچه میدهد . بعد هم با شهامت دروغ میگوید که کار من نبود . اگر واقعا بچه نمی خواهید از آن استفاده نکنید .
2- کاندوم سبز : این کاندوم خیلی قدیمی است و تقریبا 20 سال قبل جلو تولید آنرا گرفتند .به آن کاندوم ضد بهشت هم میگویند .اگر بخواهید دختر باکره ای را اعدام کنید میتوانید قبل از اعدام با این کاندوم به دخترک تجاوز کنید ( صیغه) دیگر محال است به بهشت برود , بعضی ها با دیدن این کاندوم یاد مشتی لاجوردی و کربلایی روح الله می افتند .
البته این کاندوم بر اساس سرشماری و توزیع عادلانه از طریق کوپن در اختیار مردم قرار میگیرد . برای تهیه آن فتو کپی آن جای شما و همسرتان لازم است . معاینه جسمی همسر شما توسط آخوند محله واجب عینی است .
از محسنات این کاندوم این است که با گذشت زمان جنس آن فاسد نمی شود و شما میتوانید 20 سال بعد همین کاندوم را به نوادگان خود با هزار به به و چه چه هدیه بدهید .استفاده این کاندوم را توصیه نمی کنیم چرا که روی آن نوشته شده "فرزند شما سرباز امام است " یعنی اینکه این کاندوم سوراخ است . البته تصویر سرخ از لب یک خانم را بر روی جلد آن میبینید که معنی دیگری دارد .
3- کاندوم زرد : به آن کاندوم پدر شجاع هم میگویند . بیشتر پیرمردان از آن استفاده میکنند تا به همسران پیر خود خاطرات جوانی را یاد آور شوند . این کاندوم برای زوج های جوان خطر ناک است و احتمال چند قلو زایی دارد . اعتماد نکردن به این کاندوم جنبه عمومی دارد و برای همین روی آن نوشته اند " اعتماد ملی "که نوعی طنز است .از دیگر خصوصیات آن آغشته بودن این کاندوم به مشتقات مورفین است بطوری که بعد از استفاده راحت میشود چند ساعت خوابید .
4- کاندوم خاکستری : به آن کاندوم لوطی هم میگویند . اکثرا در میادین جنگ و در شرایط سخت از آن استفاده میشود . البته میدانید که در جنگها عموما زنان حضور فیزیکی ندارند . بر روی جلد آن نوشته شده برای آزادی اسیران یک یا کاندوم دیگر .
این کاندوم ارزش واقعی ندارد و هر از گاهی به بازار می اید تا یاد و خاطره دوران طلایی سازندگی فرزند فراموش نشود .کارگزارانی که این کاندوم را استفاده کرده اند معتقدا بسیار خشن و سفت است و نه تنها به آلات جنسی بلکه به همه وجود صدمه میزند .
------------
کارشناسان بهداشت جهانی استفاده از کاندوم های فوق را غیر بهداشتی و غیر انسانی اعلام کرده و گفته اند زمان استفاده آنها 1400 سال قبل بوده است .
.
.
.
.