حق مسلم ما

خرداد ۰۸، ۱۳۸۸

گروه موسوم به "جندالله" مسئولیت انفجار زاهدان را بر عهده گرفت



خدا رحم کند به مردم ایران . آنقدر فلسطین فلسطین و لبنان لبنان کردیم . آنقدر حماس حماس و جهاد اسلامی کردیم ، بدون اینکه فکر کنیم چه چیزی را داریم برای ایران و ایرانی به سوغات می آوریم . شال عربی انداختیم گردن سید علی ، محمود و به نام اسلام از تروریست حمایت کردیم . نتایج همه آن کارها و سوغات همه آن افعال ، آموزش ضمنی بود به مخالفینی که حرفشان ناشی از فقر و تبعیض بود دادیم .
بجای اینکه ببینیم این مردم محروم در گوشه جنوب شرقی ایران چه می گویند و چه میخواهند ،عملا به آنها یاد دادیم با عملیات انتحاری به بخشی دیگر از جامعه حمله کنند .(داستان بازرگان و طوطی درقفس که قدیمتر در کتاب فارسی دوم دبستان بود را بیاد دارید )

خود کرده را تدبیر نیست . امید است رئیس جمهور آینده آنقدر فاظل باشد که بتواند با عقل و شعور اسلحه را از عبد المالک ریگی بگیرد نه با زور و اسلحه .

بخشی از اطلاعیه گروه موسوم به "جندالله" که برای رسانه های خبری ارسال شده است را برایتان مینویسم

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرزند غیوری از منطقه سرباز بلوچستان با نام حافظ عبدالخالق ملازهی شامگاه پنجشنبه با حمله استشهادی به مراسم بسیجیان در حسینیه علی بن ابیطالب که در حال اهانت به خلیفه اسلام حضرت عمر فاروق رض بودند دهها تن از مزدوران رژیم ولایت فقیه را به هلاکت رساند. مراسمی که این عملیات استشهادی در آن انجام گرفت مراسم فاطمی نام دارد که در پوشش شهادت حضرت فاطمه الزهراء به خلیفه دوم مسلمانان حضرت عمر بن الخطاب رض اهانت می شود و حضرت فاروق اعظم به عنوان قاتل حضرت فاطمه معرفی می گردد و سخنرانان و نوحه خوانان علنا بدترین دشنامها و لعنتها را نثار این انسان بزرگ که از مقدسات اهلسنت به شما می آید می کنند و این مراسم قبلا وجود نداشت و خامنه ای جهت ایجاد تفرقه بین مردم این مراسم را ایجاد کرد و مجلس رژیم این مراسم را به صورت قانونی تصویب کرد و مزدوران رژیم با برگزاری این مراسم در شهر دارالسنة زاهدان به صراحت به مقدسات اهلسنت حمله ور می شوند و قلوب مسلمانان این منطقه را جریحه دار می کنند و همانگونه که از مراسم عاشورا جهت اهانت و تخریب بنی امیه استفاده می شود از مراسم فاطمی جهت اهانت به حضرت فاروق اعظم و حضرت صدیق اکبر رض استفاده می شود اما فرزندان بلوچستان چنین اجازه ای به متجاوزان اهانتگر نمی دهند و در دفاع از عقیده خود جانهایشان را فدا خواهند کرد. جنبش مقاومت اعلام می دارد که این عملیات در انتقام خون علمای شهید مولوی عبدالقدوس ملازهی، مولوی محمد یوسف سهرابی، مولوی صلاح الدین سید و مولوی خلیل الله زارعی که توسط مزدوران رژیم مظلومانه اعدام شدند و همچنین در انتقام اعدام بیش از 1000 جوان بلوچ در سال گذشته انجام گرفت و عملیاتهای استشهادی در پاسخ به جنایات رژیم ادامه خواهند یافت. جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) ادعاهای استاندار مبنی بر دستگیر اعضای جنبش را به شدت تکذیب می نماید و اعلام می نماید هیچ فردی از مبارزان دستگیر نشده است.