حق مسلم ما

خرداد ۰۴، ۱۳۹۵

پاسخ اکبر هاشمی رفسنجانی به دو و نیم میلیون تهرانی ساده لوح و کم سواد

اکبر هاشمی رفسنجانی در پی ریاست شیخ احمد جنتی بر مجلس خرگان رهبری پیامی به این شرح خطاب به رای دهندگان تهرانی صادر کرد .
ای مردم تهران , ای رای دهندگان تهرانی خاطره ای برایتان تعریف میکنم : در معیت حضرت آیت الله خامنه ای خدمت عمام رسیدیم در آن روزهای جنگ و مشکلات و حضرت عمام فرموندند " اکبر, سید علی بعد از من گوشت هم را بخورید اما استخوان هم را دور نندازید , آگاه باشید که تا جمهوری اسلامی باشد شما خری هستید حاکم بر مردم , کاری نکنید که نظام اسلامی ترک بردارد , همانا خدا بر همه چیز و همه کس آگاه و توانا است " منم فائزه را فرستادم بره دیدن یک خانم بهایی و سر و صدا راه انداختم تا در پوشش این سر و صدا احمد آقا را رئیس خبرگان کنم . علی آقا لالاجانی را هم رئیس مجلس میکنم . در دراز مدت هم سید مجتبی را رهبر میکنم . ای رای دهندگان شما به نمیر المومنین نظام حضرت جنتی مشروعیت دادید، شما به او اختیارات گسترده تری دادید، شما به او دلگرمی دادید , دست قشنگ شما درد نکند ای رای دهندگان .