حق مسلم ما

فروردین ۱۴، ۱۳۹۵

ترس از تظاهرات مجاهدین خلق و لغو سفر روحانی به اتریش رد گم کردن است




علی لاریجانی گفت بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رئیس جمهوری مبنی بر لغو مجوز راهپیمایی گروهک تروریستی منافقین در جریان سفر دکتر روحانی به این کشور را دلیل لغو سفر هیئت ایرانی به وین خواند.
در ادبیات رسمی جمهوری اسلامی سازمان مجاهدین خلق ایران "منافقین" خوانده می‌شوند.

حال چند سئوال مطرح میشود در ابتدا عرض کنم من مجاهد نیستم و حامی مجاهدین هم نیستم چون مجاهدین هم مانند ملایان دنبال حکومت اسلامی هستند و به عقیده من تفاوتی بین آنها نیست بلکه بر این باورم که مجاهدین خودشان در پیدایش فرقه ضاله ملائیسم سهم بزرگی دارند :
1- سی و چند ساله که همین ملایان حامی تروریست به همه جای دنیا سفر میکنند و مخالفین رژیم منحوس اسلامی شامل همه مخالفین و هم مجاهدین تظاهرات میکنند , حالا یه دفعه از تظاهرات فلان گروه مخالف ترسیدن ؟؟؟
2- سی و چند ساله که ملایان میگن مجاهدین از بین رفتن و چیزی نیستند و .... ! چطوری از تظاهرات هیچی میترسند ؟؟؟؟؟
3- مگر اتریش چقدر ایرانی دارد که چقدرشان مجاهد باشند و حضورشان در یک تظاهرات چشمگیر و مشکل ساز باشد ؟؟؟؟
4- فرض که از همه اروپا هم مجاهدین بیایند و تظاهرات کنند و تعدادشان هم زیاد باشد . اولا که مسلح نیستند و در ثانی ملایان که برای مخالفانشان اهمیتی قائل نیستند . چطوریه که حالا این مجاهدین مهم و خطرناک شدند ؟؟؟؟
5 -این چه سیاستی است ؟ این که بزرگ کردن یک گروهی است که خودشان سعی کرده اند آنها را هیچ حساب کنند .و مرتبا میگویند که مجاهدین هیچی هستند . مگه نه ؟؟؟؟
6 - ...

نتیجه این که یه کاسه ای زیر نیم کاسه است و این اظهار نظرها و گمانه زنی ها رد گم کردن است .