حق مسلم ما

اسفند ۱۴، ۱۳۹۴

نتایج انتخابات هفت اسفند ایران نشان از مرگ قریب الوقوع سید علی خامنه ای دارد

انتخابات در ایران انجام شد و نتایج آن هم مشخص گردید , صرف نظر از اینکه هر دو جناح اصولگرای مرتجع و اصلاحطلب بی عرضه خودشان را برنده انتخابات میدانند . چند سئوال مطرح میشود .
1- آیا سید علی خامنه ای با تجربه از نتایج انتخابات 2 خرداد , انتخابات خرداد 88 , انتخابات سعید جلیلی و... و همچنین با شناخت جامعه شناسانه از ملت ایران نمی دانست ملت ایران نظرشان به نظر او نزدیک نیست  , چرا که بارها مردم ایران نشان داده اند که بر خلاف فرامین و نظرات او رفتار میکنند ؟ آیا سید علی اینقدر ابله و کودک است ؟ واقعا رهبر نمی داند که ملت ایران از او و نزدیکان او متنفراند ؟
2- آیا سید علی خامنه ای نمی توانست مصباح یزدی و محمد یزدی وسایر عزیز کردگانش را از حوزه های مثل هرمزگان , استانهای شمال , خراسان جنوبی  و بسیاری جاها که رقیب نداشتند و تک کاندیدا بود آنها را نامزد کند ؟ یعنی سید علی نمی توانست با برنامه از قبل تنظیم شده آدمهای خودش را به خبرگان بفرستد ؟ چرا این کار را نکرد ؟
3- چرا بازندگان اصولگرا که از نزدیکان سید علی هستند بعد از اعلام نتایج سر و صدا نکردند ؟ چرا این تندروها نتایج را پذیرا شدند بدون قال و قیل چرا ؟
4- چرا نمایندگان رهبری در سپاه , سایر ارگانها و همچنین امامان جمعه خفه شدند و نتایج را قبول کردند ؟ واقعا چرا ؟ اینها که برای کمترین چیزی دنیا را روی سرشان میگذارند چرا سر و صدا نکردند ؟ کفن پوشان و دلواپسان و مریدان بسیجی آقا چطوری است که به نتایج انتخابات حمله نکردند و شلوار حسن کلید را پشت رو نکردند ؟ چرا ؟
5- آیا در وضعیت معمولی مانند گذشته , رژیم سید علی اجازه میداد که لیست کامل اصلاحطلبان از تهران کامل به مجلس بروند ؟ و حتی حداد عادل حذف شود ؟
6- آیا سید علی و نوچه هایش در رسانه ها نمی دانستند که اصطلاحات  لیست انگلیسی , لیست وهابی آل سعود و لیست فتنه و... نتیجه عکس دارد و مردم را بیشتر تحریک میکند به رای دادن ؟
7- محمد خاتمی که مدتها بی نام و نشان بود و حق حرف زدن نداشت و ممنوع التصویر و دعایی که در روزنامه اش از او نوشته بود به دادگاه خواستند  و ...  , یک مرتبه سه روز به انتخابات ویدیویی از او منتشر شود و تاکید کند به هر دو لیست رای دهید ( آن هم یک ویدیو به بهترین کیفیت که قطعا با امکانات پیشرفته فیلمبرداری شده بود ) و هیچ واکنشی به آن نشان داده نشود ؟
8 - میرحسین و مهدی و زهرا رهنورد که مثلا در حصر هستند , با این همه سر و صدا گفته شود که میخواهند رای بدهند
9- رفسنجانی قبل از انتخابات آنقدر شدید به شورای نگهبان حمله کند و سید علی واکنش شدید نشان ندهد ؟؟؟؟؟؟
10 - ...
نویسنده این متن توهم توطئه ندارد ! اما معتقد است که : اگر سید علی بمیرد و خبرگانش کسانی باشند مثل جنتی و ... نمایندگان پارلمانش حداد عادل باشند و ... کنترل ملت ایران غیر ممکن خواهد بود . چه اینکه رهبر جای دیگری کشف میشود نه در مجلس فرمالیته خبرگان .
احتمالا سید علی خامنه ای  خصوصی به همه نوچه هایش گفته اگر جمهوری اسلامی باشد شما خری هستید و اگر نظام منحوث اسلامی نباشد شما هیچی نیستید و مردم شما را برشته خواهند کرد , پس ساکت و آرام بنشینید تا با حقه زدن به ملت خوش باور ایران , عمر نظام را طولانی کنم چه این که من دارم میروم , نگران نباشید که اکبر شاه و محمد چخان و حسن کلید هم از خودمان هستند , شلوغ نکنید که ملت را بار دیگر گول بزنیم و عمر نظام دیکتاتوری اسلامی را طولانی کنیم . با یک تیر دو نشان بزنیم هم به غربی ها بگیم مردم با ماهستند و هم به مردم خودمان بگویم شما عددی هستید , رای شما خوانده شد.
خامنه ای میداند که ملت ایران زیر چه فشارهای اقتصادی , اجتماعی , سیاسی و... هستند و به نقطه جوش بسیار نزدیک ! منتظر جرقه ای هستند تا فاتحه نظام دیکتاتوری اسلامی را بخوانند .
و لذا بسیار هنرمندانه ( با رد صلاحیت شدید ) اصلاحطلبان را وادار به اجرای یک بازی یکطرفه کرد و مردم ایران را نه تنها به حاشیه راند بلکه زمینه مناسبی برای چاپیدن رهبر بعدی مهیا کرد . سید علی میداند اگر حکومت اسلامی توتالیتر نباشد آخوندها و سپاهیان و سایر دزدان جایی نخواهند داشت .
آیا کسانی مثل ری شهری و مطهری ودری نجف آبادی ... تفاوتی با مصباح و رسایی وکوچک زاده و ... دارند ؟ مجلس کاملا اصلاحی ششم و خاتمی چه گلی به سر ملت زد که اینها خواهند زد ؟
خوانند گرامی نظر شما چیست ؟