حق مسلم ما

آذر ۰۴، ۱۳۹۴

اگر از استامبول و آنکارا , ناکازاکی و هیروشیما بسازند , اروپا و آمریکا چه میکنند ؟


رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اقدام ترکیه در سرنگونی هواپیمای سوخوی روسی "خنجر زدن از پشت است" و پیامدهای سختی خواهد داشت. همزمان ترکیه از ناتو خواسته است برای بررسی وضعیت، جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

بزرگترین ارتشهای دنیا که اسمشون آمریکا و اسرائیل و اروپا است بعد از پانزده سال از پس القاعده بر نیامدن , بعد سه سال هنوز نتونستند هیچ غلطی با یک گروهک تروریستی به اسم داعش بکنند . این روزها شهرهای اروپایی و امریکایی از ترس همین گروهک داعش در وضعیت نظامی و انتظامی  و امنیتی مضاعف هستند و مثل بید می لرزند . شاید هم چاقو دسته خودش را نمی برد .
داعش دو کار بزرگ انجام داد که باید به انها گفت هزار آفرین
1- اسلام واقعی و حقیقی را به همه دنیا نشان داد و در اصل اسلام را اکران عمومی کرد
2- به همه دنیا ثابت کرد این ارتشهایی که خودشون برای خودشون نوشابه باز میکنند واقعا هیچی نیستند جز آرت و پورت

حالا یه سئوال مطرح میشه
اگر سردار پاسدار پوتین همین فردا استامبول و آنکارا را تبدیل به ناکازاکی و هیروشیما کند , ناتو چه غلطی خواهد توانست بکند . آیا اروپایی ها و آمریکایی های ترسو و جان دوست که از ترس یک گروهک داعشی غلاف کرده اند ,  حاضرند بخاطر اردوغان مسلمان جنگ را به پایتختهای خودشون بکشند ؟؟؟؟

اروپائیان و آمریکائیهایی که همیشه دنبال کشت و کشتار در خاورمیانه بوده اند تا سلاح بفروشند و برای بازسازی بعد از جنگ قرارداد ببندند و خلاصه از جان و ناموس مشرقیان برای خودشان عبا و ردا درست کنند , اگر پوتین انها را به موشکهای پیشرفته بهتر از  300 S  ببندد مجهز به کلاهک هسته ای چه کسی بیشتر ضرر میکند .
این چه حماقتی بود که ترکهای ترکیه کردند ؟ روسیه پول خون باباش را طلب خواهد کرد . این حماقت و خریت اردغان در شلیک به هواپیمای پاسدار پوتین به ضرر کل اروپا و آمریکا تمام خواهد شد .

پاسدار پوتین با قلدری رفت کریمه را گرفت , ناتو و اروپا و امریکا وشعار دادن و ... هیچ غلطی نتونستند بکنند ! تحریمهاشون هم شعار بود هم بدرد عمه شون میخورد . روسیه شیر گاز و نفت را ببندد همشون آلاسکا میشن .

اردوغان ابله خریت بزرگی کرد . لابد اوباما زنگ زده و به او گفته الاغ چرا نمی فهمی چیکار میکنی ؟؟؟؟