حق مسلم ما

آبان ۰۴، ۱۳۹۴

دختران قزوین خواهرخوانده دختران بی پناه اصفهان و کرمان شدند

در حکومت اسلامی ایران به رهبری حضرت امام سید علی حسینی خامنه ای ( ع ) ولی امر مسلمین جهان رییس پلیس آگاهی تکذیب میکند، معاون امنیتی استاندار تایید میکند. دادستان خبرنگار را میپیچاند و رییس دفترش یواشکی جزییات را میگوید. برخی از رسانه های اینترنتی ایران از دستگیری گروهی ۱۰ نفره، از جمله ۳ نفر مسلح، در حدود یک ماه پیش خبر داده اند که در سه نوبت اقدام به تجاوز گروهی به دختران جوان در حوالی شمال قزوین کرده اند. مانند آنچه چند سال پیش در خمینی‌شهر اصفهان و شهر کرمان روی داد.متهمان این پرونده به گروه‌هایی که برای تفریح به مناطق باراجین و جاده زرشک در شمال قزوین رفته بودند، حمله و به دخترهای این گروه تجاوز کرده بودند. یک مسئول انتظامی قزوین که نمی‌خواهد نامش فاش شود، اظهار می‌کند: در همه دفعاتی که متهمان دست به این اقدام زده‌اند دختران به‌تنهایی پیک‌نیک نرفته‌اند و به‌صورت گروهی به گردش رفته بودند اما متهمان با سلاح گرم افراد را تهدید می‌کردند و پس از بستن پسران به درخت، دست به این اقدام می‌زدند.
آن زمان که این جنایت در خمینی شهر اصفهان اتفاق افتاد اگر امام جمعه اصفهان مانع از رسیدگی پرونده نمی شد , آنگاه که در شهر کرمان دخترکان بی پناه مورد عنایت متجاوزان محفلی قرار گرفتند اگر امام جمعه کرمان مطبوعات و خانوادهایشان را تهدید نکرده بود که نباید پرونده را پیگیری کنند , آن زمانی که سعید حنایی در مشهد حماسه آفرین شد و دهها زن سرپرست خانواده را اعدام انقلابی کرد , اگر برایش مستند اسلامی نمی ساختند و اگر.... در هر جای ایران کسی تجاوز کرد و آدم کشت و اسید پاشید و... یک امام جمعه منجمد الفکر مانع از رسیدگی عادلانه نمی شد و صدا و سیمای اسلامی آنرا ماله کشی نمیکرد  ! امروز متجاوزان قزوین روی چفیه اسلامی آقا دهها دخترک بی گناه را مورد عنایت اسلامی قرار نمی دادند .
با اعدامهای الکی و اعدام این یکی بجای ان یکی و اینگونه سیاه بازی های اسلامی چیزی درست نمی شود .
 قوه قضائیه فاسد , نیروی انتظامی رشوه گیر, رادیو و تلویزیون ماله کش  و امامان جمعه پدوفیلی از عوامل اصلی ترویج این گونه جنایات در کشور امام زمان هستند .
این پرونده هم مثل تمام پرونده های مشابه قبل بدستور آقا و به همت امام جمعه قزوین وبا نمایش عمومی  اعدام دو سه نفر که معلوم نیست چه کسی هستند  و با خبر سازی جعلی تلویزیون ولایت مختومه خواهد شد .