حق مسلم ما

آبان ۱۱، ۱۳۹۳

مجلس ارتجاع , نمایندگان داعشی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، ضمن انتقاد از تک‌نوازی و خوانندگی زنان در ایران، ‌از ارسال نامه‌ای با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی در اعتراض به برخی فعالیت‌های بانوان در زمینه موسیقی خبر داد.
این پاسدار  داعش صفت ولایتمدار ,  یا مطمئن است که در انتخابات پیش روی مجلس ارتجاع , کما فی السابق با تقلب یه مجلس راه خواهد یافت یا اینکه مردم ایران را الاغ و مرتجع فرض کرده است . البته تردیدی نیست که از ماست که برماست !

به گفته پاسدار حسین نقوی حسینی نماینده مجلس،‌ «اگر مسئولان به دغدغه‌ها و خواسته‌های نمایندگان در این زمینه توجه لازم نکنند، مجلس از اختیارات و حدود قانونی خود برای حل و بررسی این مشکل استفاده خواهد کرد.» نماینده شهر ورامین با اشاره به برخی فعالیت‌های بانوان ایرانی در زمینه موسیقی اعلام کرده است: «تک نوازی و خوانندگی زنان یکی از حرمت‌هایی است که در کشور شکسته شده و این موضوع ضد باورها و ارزش‌های دینی مردم ایران است و وزیر ارشاد و رئیس جمهور نسبت به رواج این موضوع مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.»
علی جنتی،‌ وزیر ارشاد دولت روحانی،‌ نظر متفاوتی در زمینه تک‌خوانی بانوان دارد. او که برای پاسخ در این زمینه، ‌به مجلس هم فراخوانده شده بود، ‌در این ‌رابطه گفته است: «در مورد تک‌خوانی خانم‌ها، من نظر علما را مد نظر قرار داده‌ام که قید دارند تک‌خوانی و جمع‌خوانی مهم نیست، بلکه مهم این است که مفسده نباشند.»

برده فروشی جنسی سنت کیست ؟