حق مسلم ما

شهریور ۲۵، ۱۳۹۳

چرا اختلاف فرهنگی نمایندگان رسمی ایران اسلامی با سایر مردم جهان در محتویات داخل شرتشان است !

انصار حزب الله بجای تادیب کردن دختران و پسران جوان و کم سن و سال در داخل شهرهای ایرانی چرا به حساب نمایندگان رسمی و قانونی نظام ولایت مطلقه نمی رسند ؟
به گزارش خبرگزاری رویترز یک عضو هیئت ایرانی حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون به آزار و اذیت جنسی یکی از خانم‌های حاضر در ورزشگاه متهم شده و در پی شکایت این زن، در حال حاضر اجازه ترک آن کشور را ندارد. زن کره‌ای که مورد آزار جنسی قرار گرفته، یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات، حاضر در ورزشگاه بوده است. این حادثه روز دوشنبه (۱۵ سپتامبر/ ۲۴ شهریور) در ورزشگاه آنسان وا رخ داد .

از امام جماعت تویسرکان همدان تا کارگزار رسمی سفارت در برزیل و از نماینده رسمی تیم امید ایران تا نعیما اشراقی ( نوه خمینی ) , از ایت الله حسینی اخلاق در خانواده تا جناب دکتر حسن مددی دانشگاه زنجان , از سردار زارعی رئیس پلیس تهران تا حضرت حجت الله و المسلمین جناب اقای .... و....!
اینها مسلمان و مقلد پیامبری هستند که خودش از دختر 9 ساله تا پیرزن 80 ساله را صیغه کرده و .... ! اینها در مملکتی بزرگ شده اند که تفکیک جنسی و جنسیتی از مهدکودکها آغاز میشود ! اینها تحت تعالیم اسلامی رشد کرده اند ! اینها در فرهنگ غنی 1400 ساله اسلامی ذوب شده اند و اینها مقلد رساله های شرعی ایت الله هایی هستند که هفت هشتم حجم آن کتب به مسائل زانو تا ناف زنان مربوط است . با اینهمه تاکید اسلام بر محتویات داخل شرت اما باز این سئوال مطرح است که ....
چرا این مسلمانان ولایتمدار اختلاف فرهنگی دارند با سایر مردم جهان ؟
چرا سید علی مسلمان و ذوب شدگان در ولایتش به چهار جوان اینطوری انگ میزنند و آبروریزی میکنند , اما خودشون در حال گسترش میخ اسلام در بلاد کفر اند ؟ چرا ؟