حق مسلم ما

تیر ۲۳، ۱۳۹۳

وقتی موبایل آنتن نمیده , معظم اله پیک موتوری می فرسته !

آیت الله خامنه ای نگران شنود تلفنی توسط سرویسهای ضد جاسوسی غرب است یا اینکه واقعا موبایل آنتن نمی دهد ؟
روز گذشته (یک‌شنبه، ۲۲ تیر/ ۱۳ جولای) تصویرهایی در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شد که نشان می‌داد حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور ( حسن روحانی )  به جمع مذاکرکنندگان هسته‌ای ایران اضافه شده است. حضور ناگهانی حسین فریدون در وین از این جهت بیشتر جلب توجه کرده که پیش از این خبر آن منتشر نشده بود و توضیح‌های مقام‌های دولتی ایران درباره علت این سفر مبهم و متناقض به نظر می‌رسد. افزون بر این، برادر حسن روحانی همزمان با پیوستن وزیران خارجه آلمان، بریتانیا، فرانسه و آمریکا به جمع مذاکرکنندگان به وین سفر کرد , درست زمانی که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با جواد ظریف دیدار دوجانبه داشت  و این همزمانی بازار گمانه‌زنی‌ها را داغ‌تر کرده است. آیا خامنه ای به خواست غرب گردن نهاده است یا با لجاجت میخواهد ملت ایران را برای سالیان سال در تحریم و فقر نگاه دارد و از ایران یک کره شمالی در خاورمیانه بسازد .
بدون تردید اگر این مذاکرات ثمر بخش نباشد و توافق اولیه بمدت ششماه دیگر تمدید شود , وضعیت ایران دو صدچندان سخت تر و وخیم تر خواهد شد .
حال باید دید سید علی پیک موتوری فرستاده تا جام زهر را برایش بیاورد تا در تبعیت از سلفش سر بکشد و بعد از چند صباحی  به درک واصل شود  یا او را فرستاده که به مذاکرکنندگان بگوید ولی امر مسلمین منم نه اون خلیفه البغدادی , اگر با من کنار نیائید هم داعش و هم حماس را بیش از پیش حمایت میکنم و هیچ ابایی هم ندارم  !