حق مسلم ما

خرداد ۱۹، ۱۳۹۳

فساد جنسی نتیجه تعالیم اسلامی حکومت سی و پنچساله روح الله و سید علی است !



اسلام ناب امام زمانی میلیاردها خاصیت دارد که نمیشود آنها را برشمرد . حاصل سی و شش سال حکومت عدل علی بر مردم ایران این چیزهاست ...!

عاطفه نویدی دختر دبیرستانی ۱۸ساله، اهل شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه، به‌دلیل ارتباط کلامی با یک پسر ابتدا توسط گشت ارشاد امام خامنه ای بازداشت و سپس توسط پدر خود در سو م خرداد ماه کشته می شود.


 روز شنبه 17خرداد 93 يكي از مسئولين پايگاه بسيج امام علي فارسان به نام يدالله صالحي 65 ساله در استان چهار محال دختر 17 ساله خود را به اتهام اخلاقي از بالای پشت بام به پایین پرتاب نمود . سارا صالحی 17 ساله دو ساعت پس از سقوط در بیمارستان جان باخت و پدرش که از افراد معتبر پایگاه بسیج امام علی است هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

شکایت والدین یک دانش‌آموز تهرانی از ناظم مدرسه، باعث باز شدن یک پرونده جنجالی و حساس شده است. اتهام این ناظم ۳۳ ساله‌ متاهل، ابتدا "آزار و اذیت" اعلام و او در جلسه اول دادگاه منکر این اتهام شد اما در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، پدر و مادر پسربچه دیگری هم اتهام مشابهی را مطرح کردند و کم کم موضوع به رسانه‌ها درز پیدا کرد. حالا به صراحت عنوان شده که این آقای ناظم به دانش‌آموزان دیگری هم تجاوز ‌کرده است. با این حال وزارت آموزش و پرورش سیاست سکوت در پیش گرفته و والدین کودکان آسیب‌دیده را هم از صحبت با رسانه‌ها منع کرده است.

روزنامه خراسان گزارش داد یک مرد ۶۰ ساله که به آزار جنسی و جسمی ۶۰ دختر بچه در شهر مشهد اعتراف کرده بود، پس از محاکمه در دادگاه انقلاب از اتهام «فساد » تبرئه شد

 حالا اگه کسی اینطوری نتیجه گیری کند که
 " اون از پاکستان که پدری دخترشو سنگسار میکنه میکشه این هم از ایران که پدری دخترشو سر میبره! آخه یکی بگه ببینم آیا نباید به دین, عقاید, فرهنگ و شعور ایدئولوژی شیعه ای که چنین مردمی پرورش داده رید؟ "
آیا نظرش به نظر شما نزدیک است . یا نه