حق مسلم ما

فروردین ۰۴، ۱۳۹۳

جمشید فدای سر آغا شد

تف بر سید علی چلاق , تف بر سید علی شیرگی , تف بر فرزند خدا بر زمین , تف بر ولایت مطلقه فقیه , تف بر آخوندهای اسلامی که حاضرند برای حفظ عمامه برسرشان تمام ملت ایران را به کشتن بدهند . تف و هزار اف بر سید علی خامنه ای که از پس چهار تفنگ بدست عرب بر نمی آید اما هر روز برای آمریکا و اروپا خط و نشان میکشد .
تف بر فقه شیعه که دوام و بقائ اسلام را در کشتن ایرانیان می بیند . تف بر خامنه ای و شرکا , تف بر حسن کلید بی عرضه. «جمشید دانایی‌فر متولد ۱۳۶۶ محمدآباد سیستان و دارای مدرک دیپلم است که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.» به‌گفته برادر کوچک  جمشید دانایی‌فر , او دوسال پیش ازدواج کرده و نخستین فرزندش ۱۰ روزه است و هنوز پدر و فرزند، یکدیگر را ندیده‌اند. جیش العدل واقعا جیش الاسلام است .
باید بر جیش العدل , جیش کرد ! چون ....

جیش العدل یکی از سربازان در بندش را کشت. بعد از چندین ساعت سردرگمی، نگرانی و انکار، بالاخره مقام‌های ایران تایید کردند که خبر درست است. نزدیک دو ماه است که گروه جیش العدل ۵ مرزبان ایرانی را در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته و حالا هشدار داده اگر خواسته‌هایشان از جمله آزادی صدها زندانی سنی عملی نشود، گروگان‌های دیگر را هم خواهد کشت.