حق مسلم ما

اسفند ۰۶، ۱۳۹۲

من فردا باز همینجایم


ماموران واواک ( نوچه های خامنه ای یا وزارت اطلاعات دولت اعتدال و امید  ) روز گذشته، دوشنبه پنجم اسفندماه محمد نوری زاد، نویسنده و فیلمساز منتقد ایرانی را در مقابل این وزارت‌خانه کتک زدند و مدت کوتاهی او را به اوین منتقل کردند.

آقای نوری زاد در فیس بوک خود در این خصوص نوشته است: "صورتم برآسفالت بزرگراه نشست. سربه زیر زانویش را بر پسِ کله ام نهاد. سنگ ریزه ها بالای ابرویم را شکافتند و خون بیرون زد. بینی ام نیز با همین مشکل مواجه بود. گرچه تقلای من بیهوده می نمود اما تلاش کردم از ورود سنگریزه ها به آن سوی پوست صورتم جلوگیری کنم. زانویی که سربه زیر برسرم نشانده بود کار را دشوار می کرد. عینکم زیر صورتم مانده بود و هرآن ممکن بود بشکند و صورتم را بشکافد.
راننده داد زد: همین را می خواستی روانی؟ با دهانی که به آسفالت خیابان چسبیده بود گفتم: من فردا باز همینجایم."