حق مسلم ما

بهمن ۲۹، ۱۳۹۲

ایران تونس نمیشود , خودسوزی نکنید


حسن روحانی  صبح امروز با حضور در وزارت نفت در حال بازدید از بخش های مختلف آن بوده است که گفته می شود فردی از کارکنان این وزارتخانه با به آتش کشیدن خود در این مجموعه جان خویش را از دست داده است. یکی از کارکنان صنعت نفت در مقابل وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله با آمبولانس عازم بیمارستان نفت شد.در حالی که به گفته شاهدان عینی ، جسد این فرد هم اینک در ساختمان وزارت نفت است و ماموران حراست این وزارتخانه به شدت با خبرنگارانی که موضوع را پیگیری می کنند برخورد میکنند .
ایران تونس نمیشود , چون هیچگونه شباهتی بین سید علی و بن علی وجود ندارد جز دو چیز , اول فساد اقتصادی و دوم آلودگی اخلاقی , اما آنچه باعث شد بن علی خاک تونس را ترک کند , یک جو انسانیت بود که متاسفانه نه سید علی دارد و نه هیچ آخوند شیعه دیگری .... خودسوزی نکنید ...!

 به گزارش فارس، یکی از کارکنان صنعت نفت که ۵۸ سال دارد پس از ورود رئیس‌جمهور به ساختمان وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله با آمبولانس عازم بیمارستان نفت شد. بر اساس این گزارش گفته می‌شود وی ۵۵ درصد سوختگی دارد و احتمالا به زودی برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های تخصصی منتقل خواهد شد. فرد یاد شده یکی از کارمندان صنعت نفت در جنوب کشور بوده است. این گزارش حاکی است رئیس‌جمهور صبح امروز به منظور بازدید و سخنرانی در جمع کارکنان و مدیران ارشد صنعت نفت به وزارت نفت رفته است.