حق مسلم ما

دی ۱۹، ۱۳۹۲

پیام تبریک آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام هاشمی به خاله شادونه !

در راستای منویات مقام معظم رهبری و تبلیعات گسترده شهردار تهران , مبنی بر زاد و ولد بیشتر . خاله شادونه که از نه ماه قبل دست به کار شده بود تا ولایتمداری خودش را به نمایش عموم گذارد روز گذشته در بیمارستان , سومین گل را زائید تا نشان دهد با یک گل بهار نمی شود . پس از اعلام این خبر در اخبار (21 شب قبل ) با صدای بم محمد رضا حیاتی  معظم له پیامی برای خاله شادونه به شرح زیر ارسال نمودند .
بسم الله الرحمن البهار
همشره محترمه , سر کار خانم شادونه ! خبر مسرت بخش سومین زائیدن حضرتعالی را  شنیدم و صحنه را دیدم ! دشمن از همین زاد و ولد شما زنان همیشه در صحنه می ترسد , نظر بنده به نظر همسر شما نزدیکتر است تا خود شما ! اسلام به همین جوانان برای حضور در جنگ و کشته شدن نیاز دارد . اسلام به خون نیاز دارد و نفاسی که امروز هنگام تولد سومین گل از شما خارج شد , درخت اسلام را بارورتر کرد . از خداوند متعال خواهانم به شما این عزت و سربلندی اسلامی را عطا کند تا دهمین سربازاسلامتان هم متولد شود . سعی و کوشش شما مثال زدنی است , خسته نباشید و از همسرتان که ولایتمداری اصلی را انجام داده اند تشکر و تمکین کنید تا دشمن مرعوب شود .
و هو الرحم الزایشون - سید علی خامنه ای دهم قمر العقرب هزارو چارصدو چند
حضرت حجت السلام هاشمی در پیام تبریک خود به خاطره ای از امام راحل اشاره کردند و در بخشی از پیام تبریک خود خطاب به خاله شادونه فرمودند برای تقویت زیر ساختها خدمت امام رسیدیم و گفتیم ما کسی نداریم الان بزاد , چیکار کنیم .... امام راحل  فرمودند این زایش ها اسلام را زنده نگه میدارد ... لاکن دشمن می ترسد , از همین خاله شادونه و عمو پورنگ هم می ترسد...



فراموش نمی کنیم  "  مرگ سه کودک در برنامه خاله شادونه " ( خرمدره )