حق مسلم ما

آبان ۰۷، ۱۳۹۲

روش باروری اسلامی

اسلام برای هر سئوالی جواب دارد .هیچ سئوالی نیست که پاسخش در کتاب رسمی مسلمانان نیامده باشد . از جمله مسائل لاینحل جهان امروز ناباروری است . در اسلام آمده که اگر حامله نمیشوید , حتی اگر بیوه باشید میتوانید با مراجعه به آیت الله نزدیک محل سکونت تان این مشکل را حل کنید . یکی از بزرگ مراجع تاجیک اسلامی به شما می اموزد که چگونه با ذکر گفتن فرزندان خلف بوجود آورید و بر سربازان امام زمان بیفزائید .
در این ویدئو دیده می‌شود که آیت الله  اسدالله ابراهیم‌ از روش‌هایی استفاده می‌کند که می‌توان از آنها با عنوان «سوءاستفاده جنسی» یا «پرنوگرافی اسلامی»  نام برد.


روحانی تاجیک  از مدت‌ها پیش بین مردم محل به عنوان کسی که «روش‌های کمک به باروری» به مردم ارائه می دهد شناخته می‌شد. اما انتشار یک ویدئو از «روش‌هایی» که او به کار می برد باعث شد بساط تجاوزات جنسی روحانیون افشا شود .
آیت الله اسدالله ابراهیم‌اف از اعضای یک خانواده روحانی سرشناس و یکی از برادرانش امام جماعت یکی از مساجد بزرگ است.

آبان ۰۵، ۱۳۹۲

مادر پگاه آهنگرانی خطاب به مردم ایران !


از صفحه منیژه حکمت کارگردان سینما و مادرپگاه اهنگرانی بازیگر: «نجابت زياد كثافت بهمراه دارد، بعلت شرايط سعى كردم اروم باشم ولى سكوت ما را حمل بر مجرم دانستن كردن ، فردا به دوستانم در فيس بوك خواهم گفت كه چه اتفاقى براى پگاه دارن رقم ميزنند، برادران نجابت ما را ديديد و شرم نكرديد و ما را مجبور به اطلاع رسانى با مردم عزيز ميهنم ميكنيد ، مردم قضاوت خواهند كرد . اميدوارم جواب قانع كننده اى راجع به دستگيرى و ادامه ماجرا داشته باشيد.»

آقای حسن روحانی عباس کارگر را برای تصدی وزارت جوانان معرفی کنید , حتما رای می آورد

گزارش کوتاه بی بی سی بیان میکند که صالحی امیری به دلیل قاچاقچی بودن و شکنجه گر بودن و ... رای نیاورده است , یعنی مجلس به یک آدم بدکار رای نداده . اما ...

اختلاف و رقابت درونی است کدام مسئول اطلاعاتی و قضایی را در جمهوری اسلامی  می شناسید که آلوده به شکنجه و کشتار بی گناهان یا حداقل کسانی با جرم سیاسی نباشد . در ایران یک وبلاگ نویس مانند ستار بهشتی , امید میرصیافی و...را آنقدر شکنجه می دهند که در زیر شکنجه کشته می شود حالا دنبال چی هستیم از رای نیاوردن صالحی ؟؟؟
کدام وزیر حسن روحانی سابقه تجاوز, شکنجه و یا قتل بیگناهان را ندارد ؟ بهترین و پاکترینشان اختلاسگر و غارتگر بیت المال است . در نظام مقدس ولایی , در حکومت اسلامی ایران شرط اول برای رسیدن به مناسب عالی رتبه , ولایتمداری است . ولایتمدار یعنی کسی که برای بقای حکومت اسلامی خامنه ای هر کاری انجام داده باشد , از تجاوز جنسی تا قتل عام بیگناهان .
لذا پیشنهاد میشود حسن کلید , برادر عباس کارگر ( قاتل ندا آفاسلطان ) را به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس تروریستها برای کسب رای و اعتماد نمایندگان معرفی کند . عباس کارگر هم جوان کش است هم هیکل ورزشکاری مخصوصا در رشته های رزمی را دارد .
وزیر اطلاعات قاتل نیست یا وزیر دادگستری ؟ وزیر نفت اختلاسگر نیست یا وزیر آموزش و پرورش متجاوز جنسی نیست ؟ وزیر جهاد کشاورزی سابقه قاچاق ندارد یا وزیر ارشاد اسلامی شکنجه گر نبوده ؟ واقعا کدام وزیر حسن روحانی یا حتی وزیران احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی سالم بوده اند و هستند ؟
رضا صالحی بنا به اختلافات درون نظام رای نیاورد , نه به خاطر .....
روحانی مچکریم

آبان ۰۲، ۱۳۹۲

مهر ۲۴، ۱۳۹۲

خانم نعیمه اشراقی , حالا مطمئن هستم آن داستان سکسی تهوع آور خانوادگی ات حقیقت داشته است !

سالها قبل نقل قول شده بود که خمینی در تبعیت از امامش علی ( ع )  , حتی صیغه کردن عروس را جایز و خودش آن کار را انجام داده است . امروز با دیدن جکی که شما از زبان  پدربزرگتان نقل کرده و در فیسبوک خود نوشته بودید مطمئن شدم آن  حکایت افسانه نبوده و حضرت امام خمینی ( ص ) در صیغه کردن و زنبارگی به حق وارث  امامان عظیم الشانشان  بوده و هست . حرامزادگی و زنازادگی در فقه خمینی کبیر پایه اسلام ناب است  و خامنه ای بحق خلف روح الله . همه شما آخوندها و آخوند زاده ها حرامیانی بیش نیستید ! واقعا زبان در توصیف رذالت و بی شرفی این جک خمینی ناتوان هست.

آن روزها در سالهای 65 و 66 این حکایت در کوچه و بازار دهان به دهان میگشت که :
خمینی با عروس پسرش ماجراهایی داشته تا حدی که گمان نزدیک به یقین است که نوه کوچک او در حقیقت بچه خود اوست ...این حتی باعث بهم خوردن روابط زناشویی احمد و زنش شد. بتول, زن روح الله هم به حالت قهر جماران را ترک کرده بود. البته باز از اینکه این اتفاق تا حدی بین خانواده و فامیلشون مطرح شود .... برای حفظ نظام و چپاول ملت ایران عملا همگی با همدستی و رذالت بر این اتفاق سرپوش گذاشتند...
حال میشود فهمید که چرا آخوندهای ایران ازدواج با محارم را رسما شرعی و قانونی میدانند ( سند )

این طایفه بر خلاف ظاهرشان که مشوق هر چه بیشتر شرکت مردم در جنگ بودند خود در باطن راه دیگری را در پیش گرفتند و تصور می کردند که تافته جدا بافته هستند و ملت ایران وظیفه دارد تا برای آنها خون بدهد!! کم کم طلبکار مردم هم شدند. آنان جانماز آب می کشیدند و حالا می بینیم که طایفه اشان پس از مخروب کردن ایران به کشور های دیگر از جمله کانادا تشریف برده اند تا از هوای مسموم ایران بدور بوده و بتوانند راحت بی حجاب بگردند و ثروت های میلیاردی که از کیسه مردم ایران خورده اند را با کیف و خوشی خرج کنند! حال گستاخی را به کمال رسانده و اعتراف می دارند که اهل هایده و مهستی هم هستند! و باز وقاحت را بالاتر برده و به تمسخر همان کسانی که با اهدای جان خود برای وطنشان پرداختند و زن و بچه اشان را بدست اینان سپردند و رفتند پرداخته و جوک +18 جنسی برای زنانشان می گویند .

مهر ۲۳، ۱۳۹۲

علت ترس و عدم حضور امیر قلعه نویی در برنامه نود مشخص شد

شب قبل مشخص شد که آبی پوشان پایتخت با پرداخت رشوه به داوران بازیهای دربی را می برده اند . قلعه نویی سردار پرداخت رشوه و فتح الله زاده مباشر این پرداخت ها بوده است . پرسپولیس نباید در دربی ها شرکت کند مگر این که سوت در دستان داوران خارجی باشد .
تبریک بزرگ برای امیر خان قلعه نویی پر افتخار ترین مربی ایرانی که همیشه خدا کمک کرده و تیم های او قهرمان و نایب قهرمان شده اند و هیچ ربطی هم به رشوه دادن و گرفتن ندارد .
بی جهت نیست که تیمهای قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر ایران در بازیهای آسیایی هیچ میشوند , چون داوران آن بازی ها رشوه بگیر نیستند و ...

مرتضی کریمی، کمک داور بازنشسته فوتبال که با حضور در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال ناگفته های زیادی را برملا کرده است باعث شده تا پای امیر قلعه نویی هم در ماجرای رشوه به داوران به میان بیاید. شنیده ها حاکی از این است که او تاکید کرده در اسفند سال 87، منصور عظیمی با او در ساختمان "آ اس پ" قرار ملاقات گذاشته و پیشنهاد داده تا بازی استقلال و ذوب آهن را برای آبی پوشان در بیاورد! البته او مدعی شده این پیشنهاد را قبول نکرده است و به درخواست امیر قلعه نویی جواب منفی داده است. البته درست 2 روز بعد محسن قهرمانی برای اولین و آخرین بار در لیگ ایران خطای 6 ثانیه عیسی اندوی، دروازه بان وقت ذوب آهن را درون محوطه جریمه گرفت تا آبی پوشان با همان خطا و گلی که روی آن به ثمر رساندند برنده بازی شوند. مورد دیگری که مرتضی کریمی افشا کرده به بازی پرسپولیس و سپاهان در بهار سال 86 باز می گردد که باز هم با قضاوت قهرمانی پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی با 4 گل از سپاهان شکست خورد و پرونده مصطفی دنیزلی در آن مقطع در پرسپولیس بسته شد. منبع ویدیو

مهر ۲۲، ۱۳۹۲

خاطرات اکبر هاشمی از امام خمینی در مورد حصر خانگی میرحسین موسوی و پدیده فیسبوک

بزودی منتشر میشود . جمهوری اسلامی ایران کلا بر اساس خاطره و خاطرات بنیانگذارش اداره میشود 

مهر ۲۰، ۱۳۹۲

سئوال شرعی از حضرت آیت الله خامنه ای : آیا فرزند خوانده به همسرم محرم است ؟

من و همسرم به دلایل پزشکی نمی توانستیم بچه دار شویم . به همین دلیل 15 سال قبل از بهزیستی یک بچه گرفتیم که شد , پسر کاکل به سر ما ! این پسر الان 19 سال دارد !
در تمام مدت این پانزده سال همسرم جلوی این پسر بدون حجاب بوده است مانند هر مادری جلوی پسر خودش در خانه. این بچه از مهر پدر و مادری برخوردار بوده و ما از مهر و محبت فرزندی , او واقعا پسر ما بوده و ما واقعا والدین او  . آیا همسرم در این پانزده سال گناه کرده و باید توبه نصوح کند ؟ آیا حق پسر مادری , پسر پدری و برعکس آن بر دوش ما سه نفر نباید باشد .
حالا این آقا محمد 19 ساله ما میگه " من می خوام با مادرم عروسی کنم , هم قانونی است هم شرعی  هم حلال چون شورای نگهبان آن را تائید کرده و مغایر اسلام و قانون نیست" تا حالا مادرم بوده حالا می خوام زنم بشه ....؟
الان تکلیف ما چیست ؟ همسرم دو شوهره بشه ؟ من طلاق بگیرم ؟ این پسر بچه ماست یا رقیب عشقی ؟ باید پس بدیمش به بهزیستی ؟ آیا احمد جنتی آلزایمرداره که خلاف شرع ندیده ؟ آیا ازدواج با محارم در اسلام آزاد شده ؟
حالا من طلاق بگیرم , این پسر که تا حالا به این زن محرم بوده , ازدواجشون حکم ازدواج محارم نیست ؟
چیکار کنیم الان ؟ این چه قانونی است ؟ بمب اتم فدای سرتون , یارانه و گرونی فدای سر من , الان باید چیکار کنیم ؟ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای , ولی فقیه جهان اسلام و رهبر همه مسلمانان و غیر مسلمانان کهکشان راه شیری لطفا پاسخ دهید ؟



مهر ۱۸، ۱۳۹۲

مهر ۱۶، ۱۳۹۲

آیا کلید حسن قفل فوتبال ایران را باز میکند ؟


حجت‌الاسلام علیپور دبیر ستاد مبارزه با تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفته است محسن قهرمانی همراه با کرمانشاهی و ایلدروم دو کمک داور بازی پرسپولیس و سپاهان از کلیه فعالیت‌های داوری محروم هستند. کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم از ابتدا درگیر این ماجرا بود و افراد مرتبط با قضیه فساد داوری را به مجلس فرا می‌خواند. این کمیته در آخرین نشست خود امیر قلعه‌نویی، حمید درخشان، محمدرضا کربکندی سرمربی سابق ذوب‌آهن، امیر عابدینی مدیرعامل داماش و کاظم اولیایی مدیرعامل سابق پاس همدان به اتفاق مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور را دعوت کرد, اما سرداران نظامی فوتبال به مجلس دعوت نشده بودند .

مولایی دوشنبه شب در برنامه ۹۰ گفت محسن قهرمانی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان با او تماس گرفته و از علی دایی گله کرده است. زیرا او قبلاً برای راه آهن، یک بازی را درآورده اما تیم راه آهن بد حساب بوده و پنج میلیون تومان از بدهی خود را هنوز پرداخت نکرده! با این حال آقای مولایی توضیح نداد چرا علی دایی این ماجرا را قبل از بازی به فدراسیون فوتبال منتقل نکرده است.
از زمانیکه سرداران سپاهی در فوتبال فعال شدند , بازار تقلب و رشوه و.... داغ شد ! مشکل اونجاست
محسن قهرمانی پس از اعلام محرومیتش و مباحثی که در برنامه 90 در خصوص تبانی او با باشگاه راه آهن مطرح شد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و گفته می شود امیدوار است این رای توسط کمیته انضباطی یا شورای اسیناف شکسته شود. قهرمانی در تماس با کمیته داوران و دو نفر از مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال تهدید کرده چنانچه او را به این شکل از جامعه داوری دور کنند تمام مسائلی که درباره جامعه داوری ایران و مدیران فدراسیون می داند را با سند و مدرک رو خواهد کرد. قهرمانی معتقد است در داوری ایران فقط پای او در این مسائل گیر نبوده و اگر بنا بر محرومیت باشد خیلی های دیگر هم باید تقاص پس بدهند. افشاگری محسن فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند. دقیقا به همین دلیل بود که حجت الاسلام علیپور به بدنساز پرسپولیس گفته بود باید این موضوع را در یک دایره محدود جمع و جور کنیم. گفته می شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».


نرمش قهرمانانه


مهر ۱۵، ۱۳۹۲

آنچه نتانیاهو می بیند , آنچه هستیم !

بس که این آقا نسبتا محترم برخی زنان اسرائیلی را  با لباسهای نظامی دیده , مغزش هنگ کرده !
البته این اظهار نظر آقای نخست وزیر را به حساب مردم باشعور , با فرهنگ و مهماندوست یهودی نمی گذاریم , همونطور که مردم عزیز اسرائیل حرفهای مسئولین ایران را به حساب مردم ایران نمی گذارند .
آقای نتانیاهو ما ساده لوح نیستیم , حرف شما پوچ بود .

مهر ۱۳، ۱۳۹۲

بازی اتمی ایران و غرب همان بازی اسرائیل و فلسطین است !

فرض کنیم ایران غنی سازی را تعطیل , به درخواست غرب پاسخ مثبت بدهد و همه چیز به خوبی و خوشی عاقبت به خیر شود . شعار مرگ بر آمریکا جمع شود و تحریمها لغو گردد و...
چه اتفاقی می افتد ؟
1- دنیای غرب چگونه اعراب را بترساند و به آنها میلیارد میلیارد اسلحه بفروشد , فروش اسلحه به اعراب نفتی حوزه خلیج فارس نیمی از تجارت جهانی دنیای غرب + روسیه و چین را در سال گذشته داشته است . اسلحه هایی که هرگز بدرد کشورهای عربی نخواهد خورد , ضمن اینکه  خودشان سلاح شیمیایی می فروشند به سوریه بعد هم چون استفاده کرده جریمه میشود و سلاحها را باید پس دهد !!! در جریان این برنامه کسی نگفت چه کسی به اسد فروخته و چرا درست کرده و... البته ما استفاده از سلاح کشتار جمعی را محکوم میکنیم .
2- تحریمها نباشد آمریکا کدام بانک را میلیاردی جریمه خواهد کرد که با ایران معامله کرده ؟؟؟ بانکها هم جریمه را از حساب دولت ایران یعنی جیب مردم برمی دارند .
3- بازی تحریمها نباشد چگونه دول غربی خواهند توانست مثلا داروی یک دلاری را در بازار سیاه ( بازاری که خودشان درست کرده اند ) به ده دلار به شرکت دست چندم ایرانی بفروشند . و بسیاری محصولات دیگه از همین قبیل
4- فشارها روی مردم ایران نباشد , کدام مغز ایرانی دنبال فرار از ایران می رود ؟؟؟ ( فرار مغزها)
5- چین , روسیه , هند و بسیاری از کشورهای فرصت طلب محصولات بنجلشان را به کجا صادر خواهند کرد و به اندازه خون باباشون پول خواهند گرفت ؟؟؟
6- قیمت نفت در بازار جهانی به نرخ منطقی اقتصادی خواهد رسید و این یعنی ضرر دول غربی ! هر چه قیمت نفت بالا تر باشد سود غربی ها بیشتر و زیان تولیدکنندگان بیشتر است
7- کشورهای جهان سومی اگر امن و امان باشند و سران سالم و باهوشی داشته باشند چه کسی میخواهد در غرب حمالی و کلفتی کند ؟ حکایت ایرانیان و مردمان جهان سوم در غرب داستان زندگی افاغنه است در ایران , یک نفس آب شسته تر .
8- این حرف و حدیث ها نباشد , آخوندهای ایران بی لیاقتی و حماقت خودشان در اداره کشور را گردن چه کسی خواهند انداخت ؟ بی عرضگی آخوندها در اداره کشور دستاویز میخواهد تا ندانم کاری ها و خرابکاریهایشان پوشش داده شود .
9- سالانه چند خاوری با میلیاردها دلار پول مردم ایران روانه امریکا و جهان غرب میشوند و به اقتصادش کمک میکنند . این لفاظ بازی ها نباشد خاوری ها , بابک زنجانی ها و... پول مردم ایران را به کجا خواهند برد ؟ چه کسی سود خواهد کرد ؟ آقا زاده ها که همگی در غرب ساکن هستند و فقط تعطیلات نوروزی برای دیدار فامیل عازم ایران میشوند , تخم و ترکه خمینی , خامنه ای , خاتمی , احمدی نژاد و... کجا هستند .
10- بازی ایران و آمریکا نباشد اقتصاد ورشکسته روسیه به رهبری پوتین به چه روزی خواهد افتاد .
11-.....
خلاصه اینکه هم دنیای غرب هم دنیای شرق از این روابط متخاصمانه ایران و امریکا سود میکنند الا مردم بیچاره و درمانده ایران . بازی ایران و امریکا همان بازی اسرائیل و فلسطین است .
بعید نیست اوباما به حسن در تماس تلفنی گفته باشد " قرار نیست چیزی عوض شود , تند نرو " ده سال است که تا یکسال دیگر قرار است ایران اسلامی آخوندی به بمب اتم برسد و همه گزینه ها روی میز است .!!!!!

مرگ بر آمریکا و شرکا


مهر ۱۲، ۱۳۹۲