حق مسلم ما

دی ۰۶، ۱۳۹۲

سرقت از منزل نسرین ستوده در تهران

امروز رضا خندان در فیسبوکش نوشت :
دو ساعتی می شود که از یک سفر یک روزه برای شرکت در مجلس ختم یکی از اقوام که دو روز پیش بر اثر تصادف جان اش را از دست داده است, به خانه برگشته ایم. علاوه بر چهره ی و حشت زده ی بچه ها و خاله شان و درب شکسته ی آپارتمان این هم تصویر گوشه ای از یکی از اتاق هاست که این چنین شخم زده شده است. هنوز دقیقا نتوانسته ایم چیزهایی را که برده شده است را لیست کنیم. تقریبا هیچ چیز ارزشمندی در خانه نمانده است. این که این اتفاق چقدر با جنجال های اخیر مرتبط هست یا نه؟ اثبات اش بستگی به نیروی انتظامی و مامورین امنیتی و اراده ی آنها برای پیگیری موضوع و پیدا کردن عاملین این اتفاق دارد.
با توجه به عکس فوق دلایل و انگیزه این سرقت خیلی دور از ذهن نیست , از آنجا که ماموران واواک به کار خودشان وارد هستند , برای رد گم کردن همه چیز را برده اند و به همین دلیل رضا خندان در فیسبوکش نوشته " تقریبا هیچ چیز ارزشمندی در خانه نمانده است " ! احتمالا همین روزها نسرین ستوده بدلیل دزدی از منزلش دستگیر و روانه زندان خواهد شد . چرا در خانه اش باید چوبی باشد که ماموران بتوانند آنرا بشکنند ؟ چرا نباید در آهنی باشد و همین مسئله موجب احمال کاری او قلمداد شده و روانه زندان خواهد شد .
به رضا خندان و خانواده اش پیشنهاد میکنیم همه جا را خوب بررسی کنند , دوربین مخفی و میکرفن مخفی همه جا نصب میکنند از لوله بخاری تا کانال کولر و زیر تخت و داخل متکا ! دزدان منزل شما همکاران سعید امامی  هستند که در اتاق خواب فرج سرکوهی و دفتر کار علی مطهری و... میکرفن و دوربین کار گذاشته بودند . شاید هم دزدی زیر سر هیئت اروپایی باشد به جعفر پناهی هم خبر بدهید یک وقت مسافرت یک روزه نرود . شاید این دزد که در خانه توست قصد خدمت دارد ؟ مواظب خودتان باشید

دیدار هیات پارلمانی اروپا با ستوده و پناهی