حق مسلم ما

آذر ۲۲، ۱۳۹۲

افشاگري تکان دهندۀ خانواده ستار بهشتي دربارهٔ قتل ستار

در این ویدیو شوهر خواهر ستار بهشتی حرفهای وحشتناکی از رفتار ماموران امنیتی با او و اعضای خانواده اش بعد از قتل ستار در زندان بمیان می آورد , که عمق خشونت و غیر اخلاقی بودن رفتار سربازان امام زمان را آشکار میسازد . یاران ولایت که همه جا دنبال ماله کشی هستند از او و خانواده اش میخواهند تا بگویند ستار تصادف کرده و بر اثر تصادف کشته شده است .
ستار بهشتی کار گر ساده ای بود که در وبلاگش ( که بیش از پنچ بازدید در هفته نداشت ) به انتقاد از نظام مقدس اسلامی پرداخته بود . این وبلاگ بعد از قتل او در زندان توسط مدیران سایت و به دستور ماموران اطلاعات کلا از دنیای مجازی محو گشته است . حال دادگستری عادل تهران در راستای اجرای عدالت اسلامی این قتل را مرگ مشکوک و قتل غیر عمد قلمداد کرده و پرونده ستار بهشتی را مختومه اعلام نموده است . به همین جهت وکیل مدافع اولیاء دم ستار بهشتی خانم گیتی پور فاضل گفته: موکلانم از پیگیری پرونده ستار بهشتی با اتهام قتل شبه عمد انصراف دادند و این مساله طی نامه ای به دادستان تهران اعلام خواهد شد. 

و این است عدالت اسلامی و اخلاقی در جکومت امام زمان به رهبری و جانشینی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ( ص ) صلوات الله و سلام هو علیه !